:vlinder: ik heb sinds 4 dagen last van pijnlijke borsten .ze doen niet constant pijn maar wel heel regelmatig.als ik eraan voel ,voelen ze gespannen en hard aan.van mn vorige zwangerschap weet ik niet meer precies of het ook in het begin zo was dus daarom plaats ik mn vraag maar hier.ik heb de 13e mn eisprong gehad en ook flink geklust in die dagen.de 15e begonnen mn borsten zeer te doen.ik gebruik al ruim 2,5 jaar geen pil meer dus de kans is er natuurlijk wel.is er iemand die het heeft meegemaakt en mij kan zeggen of er een goeie kans is dat ik zwanger ben.zou er zo blij mee zijn
Er is maar 1 manier waarop je daar antwoord kan krijgen meid. Een test doen. Niemand kan zeggen hoe jouw lichaam werkt, en zelfs een dokter zou je aanraden om een test te doen.
Ik hoop voor je dat ie positief is!!
@Nefarious wrote:
Er is maar 1 manier waarop je daar antwoord kan krijgen meid. Een test doen. Niemand kan zeggen hoe jouw lichaam werkt, en zelfs een dokter zou je aanraden om een test te doen.
Ik hoop voor je dat ie positief is!!
ik hoop het ook
ik vermoed ook van wel maar moet mn menstruatie pas volgende week krijgen dus moet nog ff geduld hebben
een test zou mss nog negatief uitvallen terwijl het toch positief is
maar buiten mn eerste zwangerschap om heb ik nooit last van gespannen borsten dus ik denk dat het wel zo is
maar ben allleen erg onzeker omdat we zo graag een 2e kindje willen
Spannend hoor. Zal voor je dat je wens uitkomt
ik had meeega last van mijn borsten toen ik zwanger was, maar ik zou er gewoon even een testje tegen aan gooien.
Je hebt al een mooie zoon zie ik!! Ook hier draaien de duimpjes voor je. Laat je het weten als je getest hebt?
@yinyang73 wrote:
Spannend hoor. Zal voor je dat je wens uitkomt
iik ben nu al supergespannen
het is de eerste maand dat we aan het proberen zijn maar
als ik nu al gespannen borsten heb heb ik goeie hoop at ik volgende week een testje kan gaan doen
zal het zeker laten weten
@marijke79 wrote:
ik had meeega last van mijn borsten toen ik zwanger was, maar ik zou er gewoon even een testje tegen aan gooien.
ik de eerste keer ook maar weet niet meer of ik het meteen na de bevruchting had
de eerste zwangerschap was een moeilijke tijd die ik alleen heb doorgemaakt en de bevalling ook
daarom durf ik er niet zo goed in tegeloven al heb ik nu wel een lieve partner die het net zo graag als ik wil
@Muze wrote:
Je hebt al een mooie zoon zie ik!! Ook hier draaien de duimpjes voor je. Laat je het weten als je getest hebt?
ja ik heb een super kindje al
hij word al 3 dit jaar dus een broertje of zusje is meer dan welkom nu
zeker ook voor hem leuk omdat hij er naar vraagt
zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@roosje83 wrote:
zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik ook voor jou
heb nooit het ongeluk ondervonden een miskraam te krijgen maar
wel al 2 kindjes kwijtgeraakt op een andere manier
de dokter geeft me ook een goeie kans dat het zover is en nu moet ik nog 10 dagen wachten vor ik mag testen
maar ik wens jullie al veel succes en geluk toe
veel liefs
Bij alle 2 de kindjes heb ik last van mijn borsten gehad
en blauwe aders erover heen.
Bij Ryan wist ik voor ik ging testen al dat ik zwanger was
ik was heel misselijk al ook bij de 1 e maand al zwanger en had dus 2 dagn voor mijn nod al getest
Succes en ik zl voor je duimen
@meryem wrote:
@roosje83 wrote:zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik ook voor jou
heb nooit het ongeluk ondervonden een miskraam te krijgen maar
wel al 2 kindjes kwijtgeraakt op een andere manier
de dokter geeft me ook een goeie kans dat het zover is en nu moet ik nog 10 dagen wachten vor ik mag testen
maar ik wens jullie al veel succes en geluk toe
veel liefs
2 kindjes kwijtgeraakt? :hug: Ik duim met je mee dat je zwanger mag zijn!