ben ik weeer!

hallo allemaal…



moet me even weer inlezen,eerst zat ik elke dag hier,of om af en toe wat te zeggen-vragen of gewoon mee te lezen,maar me computer was gecrast:-(



de meeste kennen me denk ik wel:-)

maar ik mag morgen beginnen met Menopur,elke avond spuiten,erg spannend…



volgende week vrijdag weer echo om te kijken of alles oke gaat,zo spannend…



meerdere hier met menopur gespoten?wordt de eerste iui behandeling…

moet je altijd spuiten voor een iui aan?



Succes :wink:

debz,weet niet,ik moet spuiten,volgens mij kan je ook pillen slikken,maar ik mag spuiten,spannend.



maar de 2ste 2 spuiten zijn goed gegaan,pfdpfpf :wink:

spannend, spuiten lijkt me zo eng…



Het blijkt bij ons dat me vriend maar 15% bewegelijkheid heeft van zijn zaadcellen we willen nog tot july het zelf proberen maar anders moet ik aan de iui geloven. Ik gebruik clomid voor me eipsrong. Waarom moet je dat middel spuiten dan??Wat jij gebruikt?

menopur spuit ik,ik heb nooit wat anders genruikt,maar ik mocht gelijk dit proberen,ook omdat ik nog maar 1 eileider heb,die niet echt optimaal werkt…



ja wat is het toch vervelend he het niet zwanger worden,en ben je al lang bezig?

En dat gebruikt je ook om een eisprong te krijgen?



Ja joh nu besef je pas hoe bijzonder en een wonder het is als je spontaan zwanger kan worden. Bij onze zoon was ik na 2 maand zwanger,(wel ongepland maar zeker gewenst)

Nu zijn we al vanaf vorig jaar juni bezig grrr… En jullie?



Mag ik vragen wat je met je eileider hebt?

ja wat raar eerst zo zwanger,en dan,maf de natuur!



ik heb een buitenbaarmoederlijkezwangerschap gehad,en daarbij is 1 eileider weg gehaald.miskramen gehad,bleh.



voor me dochter ben ik ook al ruim 4 jaar bezig geweest,en kan je vertellen was niet leuk meer :?



nu heb ik alle onderzoeken gehad,en me mannetje ook,maar me enige eileider die is wat verkleeft en laat het zaadje niet op ze plek goed komen,met de iui wordt nu het zaad ingespoten(hoe romantisch)



nu met het spuiten worden me eitjes rijper gemaakt…ik vind het nog steeds allemaal super ingewikkeld allemaal:-)

Ja romantisch is het niet he :wink:



Heftig joh dat je er 1 kwijt bent. Dus jullie zijn nu ook al ven bezig. Wanneer krijg je uitiendelijk je iui?



Ik krijg clomid om mijn eitjes te rijpen. En dat gaat super heb aldoor 2 eitjes.

ik moet nu tot donderdag spuiten,krijg ik vrijdag een echo dan kijken hoe me eitjes dr op reageren,en dan tot dag 10 spuiten,en dan nog spuit pregnyl,dus mag verlopig spuiten hhaha…



oh kijk 2 eitjes dat is al fijn…



vanaf de geboorte van me dochter heb ik de natuur ze gang laten gaan,maar helaas geen goede zwangerschap,en me meissie word in april 4 en half,dus nu alles bij elkaar zo een 8 jaar ruim pfpfpfpf

pfff dan zijn jullie ookal even bezig.Maar bij je mannetje is wel alles goed? dat is hier het probleem ook mede, vandaar dat hij zei dat die de goede cellen eruit wou halen en die in wou brengen. Ik heb het er met me vriend over gehad en die vind het allemaal maar wat, daarom kijken we nog tot july en als ik dan niet zwanger ben gaan we dus voor iui.





Je hebt van jezelf ook geen eisprong zoals ik begrijp?? Is dat spuiten net zoiets als clomid?