Ik ben u 7 maanden zwanger, 39 jaartjes oud, twee hernia´s en atrose.
Ik kan niet meer behoorlijk lopen. In bed alleen nog maar op mijn rug liggen en meer dan twee borden naar de keuken dragen is te zwaar.
Nu ben ik wat gefrustreerd dat ik niet meer mobiel ben want ben een doener maar verder vind ik mijn zwangerschap prima verlopen. Werk nu 5 dagen van huis en zolang ik maar niet te veel doe en loop voel ik mij prima.
Nou gisteren op die matten leek ik wel de grootste klaagpot van het hele stel. Ik was de enigste die van alles en nog wat last had grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Ik kan mijn bolle buik niet meer goed uitdrukken omdat de binnenwand helemaal pijn doet van het trappen van mijn kleine looney tune.
Ik kan mijn benen niet meer optrekken vanwege de atrose.
Op mijn zij liggen gaat ook niet meer want of ik krijg kramp of de buikwand doet te veel pijn.
Opstaan had ik als enigste mijn vriendje voor nodig.
En toen we allemaal weggingen werd ik door alle mama´s ingehaald JEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Stukje naar huis lopen van 10 minuten doe ik op het moment ruim 30 minuten over.
Ligt het nu aan mij of ben ik gewoon een gammel oud wijf POTVERDEPOTVER !!!
Maar ok volgens de gynecoloog heb ik een hele grote bewegelijke baby die ook erg krap in de baarmoeder ligt. Vandaar alle pijn.
Ik voel mij met mijn 33 jaar en nu 29 weken ook al een oud wijf.
Als ik ga winkelen kan ik nu beter een rollator meenemen, want na een half uur lopen trek ik het al niet meer.
Van de bank afkomen of uit bed komen, is ook een hele opgave. Ik kreun en steun nu ook bij alle buk bewegingen en wordt zelfs moe van mijn eigen onkunde.
Ik hoop dat ik na mijn bevalling mij weer wat jonger en vitaler ga voelen, want anders ga ik mij maar alvast inschrijven voor een senioren woning, hihi.