Ben ik nu zo klinisch schoon of...

@Mamalien wrote:

Nou hier kwam net onverwachts de gaswacht…en die moest in alle slaapkamers de radiotoren ontluchten…slik :eh: :mrgreen: .

Ja tuurlijk joh ga je gang :smiley: :eh: .

En Maaike piste natuurlijk net de boel eronder :mrgreen:




hahahaha dat zou voor mij ook een ramp zijn, ik zou ze dan echt even verzoeken om 5 minuutjes te wachten en even vlug boven wat kleren bij elkaar rapen en ervoor zorgen dat mijn stringetjes niet net toevallig op het washekje hangen te drogen ofzo!!

Of je te bent weet ik niet. Het is maar net waar je je zelf prettig bij voelt. Ik heb een vriendin die er niets om geeft en dus vrij weinig in het huis doet. Dat zou ik persoonlijk ook weer niet doen. Je hebt ook uitersten. Maar als ik zou weten dat er iemand komt oppassen dan zou ik er wel voor zorgen dat het allemaal toonbaar is, misschien niet met je vinger over de plinten kunnen maar wel schoon genoeg.



Ik ben ook absoluut niet poetserig maar probeer wel beneden de boel netjes te houden, afstoffen, stofzuigen met enige regelmaat. Ook omdat we een kat hebben. En de wc ook. Mocht ik bezoek krijgen en de wc is nog niet gedaan dan ga ik snel even naar de wc zodra ze binnen zijn om het snel nog even te doen haha.



Soms benijd ik ook weleens de mensen die het huis zo netjes houden en zo actief kunnen schoonmaken. Ik ben zo niet. Mijn moeder heb ik nog nooit horen klagen gelukkig :slight_smile:

Ik heb het nog geprobeerd met een schoonmaakschema maar het helpt niet.



Verder heb ik echt 1 rommelkamer boven en daar moet ook niemand kijken want daar staat zoveel zooi, die deur blijft altijd dicht :wink:

De douch is bij mij een hekelpunt. Er zit hier zoveel kalk in het water, er is niet tegenop te poetsen voor mijn gevoel… :?



Wat ik echt zelden doe is ramen lappen :oops: