ben ik nu de enige vroege vogel?

Ben alwel een uurtje of anderhalf op,maar zie nog niemand verschijnen op kok.

Ligt iedereen nog lekker te pitten op dit tijdstip?

Ik was om 6 uur al op 8)

Hoor die vogeltjes eens fluiten, volgens mij wordt dit een mooie dag

Toch niet de enige hier.

Goedemorgen!

En idd het wordt vast een mooie dag. Zie het ook al licht worden.

Maar hier is mamma nu wakker de rest ligt te maffen nog :think:

Ik kon de slaap niet meer vatten :roll:

Zo er is herrie in de keer dus ik ga afsluiten nu.

Een goede morgen gewenst voor iedereen.

Ik ben ook al een kwartiertje wakker

Meestal slaap ik tijdens de week tot 6.00, dus nu heb ik toch een beetje kunnen uitslapen :slight_smile:

Gek he, ik ben ook harstikke moe, maar ik werd vanaf half drie elk uur wakker, alsof ik ergens op tijd moest zijn. :roll:

Hier slaapt ook iedereen.

Maar wel lekker wakker worden zo, ff koffie , rustig het nieuws lezen. even bijlezen op kok. Voor de drukte zo begint.

Ah! Gezellig, nog meer vroegspoken!



Zoonlief al ontdaan van heerlijke diaree broek en nu aan de koffie met kok!

Ik ben altijd vroeg, maar tegenwoordig iets minder vroeg omdat Micah snapt dat we graag willen dat hij langer dan half 6 slaapt…



Hier dus al een week feest… :dance:



Vind dit dus niet vroeg :smiley:

ben meestal om 5.00 uur wakker…



en vaak ook al (even) hier…

:mrgreen: Gister voor het eerst 1 1/2 glas wijn op… Vandaar dat ik nu ietsje minder vroeg was…



Maar meestal zit ik hier om een uur of 5.30u te neuzen… Lekker rustig! :mrgreen:

ik was ongeveer 7 uur wakker en om 7:53 naar binnen met dochterlief.vriendlief was al op en zat op de ps2 sspelletje te doen ff koffie gedronken,Anne gelijk pap gegevenen anne en damie zitten nu met pappa tv te kijken en mama ff koktijd voor ze aangaat kleden :mrgreen:

Oh wat vroeg allemaal meiden!

Gelukkig wordt Mae-Lynn rond kwart voor 8 wakker… :slight_smile:

En daarvoor slaap ik echt nog hoor! :wink:

jawel ik was wel op … Maar was niet online …

heb de halve nacht bij de hap gezeten :cry:



Ik was er om half 4 al uit en benthe ook

hihihi net een kwartiertje in de benen (maar ik wil best nog een paar uurtjes hoor :mrgreen: )

Goedemorgen iedereen!!

Wij zijn net op!!

Meestal is het 's weekends rond 10.15 dus dit is wel een beetje vroeg voor ons :lol:

Ik moet wel lachen om dit topic… Als ik namelijk in het speelhoekje loer, dan ben jij altijd de persoon die de nacht er voor het laatste berichtte postte, en vaak de volgende ochtend weer 1 vd eersten die weer post :mrgreen: :mrgreen:



Dus een nachtbraker maar ook een vroege vogel :inlove:

Muk, hap??

Toch hopelijk niks ernstigs???

benauwd … werd wakker met veel pijn … :thumbdown:

Buikpijn… :cry:

Moest zowat de pijn wegpuffen … :cry:

een doort druk op de borst … Teminste net onder de borst … en uitlopend naar de buik en rug … ik kon me geen houding aannemen … :cry:



Moest meteen komen … heb nu pijnstillers die maar halve bak werken … maar iig wel de top van de pijn wegnemen … het is nu draagbaar gemaakt.

Maandag naar eigen HA …



Bij de HAP verwachten ze galstenen oid … om dat de pijn komt en weer verdwijnt … komt en verdwijnt :cry: :thumbdown:

Ach jeetje meid… Heel veel beterschap, hoop je snel opknapt en het meevalt…

Ik ga weer een spurt nemen naar de wc, heb buikloop :oops:

Ik heb niet direct de comp aan staan in het begin heb ik het te druk met de kids was om 7.15 er uit