Hallo allemaal,
Ik ben een beetje onzeker of ik nou zwanger ben of niet. Ik word er helemaal niet goed van en denk er de hele dag aan. Vandaar dat ik nu ook een bericht op dit forum plaats. Ik ben in februari gestopt met de pil. We hebben in maart eerst even afgewacht hoe mijn menstruatie weer op gang zou komen. In april hebben we voor het eerst echt gevreeen voor een kindje. Toen is het niet gelukt hetzelfde geldt voor mei.
Nu hebben we juni gehad en zou ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Ik ben echt NOOIT over tijd. Het was vrijdagavond en ik voelde al een tijdje een beetje gerommel in mijn buik en dat ik steeds niet lekker was. Ik had een test in huis liggen, die heb ik gedaan daar kwam uit dat ik niet zwanger was. Toen dacht ik misschien over tijd kon raken omdat ik het best wel een beetje spannend vond, dus zaterdag afgewacht nog niks.
Zaterdagavond weer een test gedaan, die gaf aan dat ik zwanger was al was het maar een heel licht streepje. Ik was helemaal blij!. Ik heb toen voor de zekerheid zondag weer een test gedaan en die gaf weer aan dat ik niet zwanger was. (de eerste en derde test waren beide van predictor, de tweede van clearblue). Ik werd er dus helemaal raar van. Want ik voel me steeds niet lekker, had zondag last van mijn rug, was dus over tijd…
Wat moet ik er nu van denken? Van zondag op maandag nacht kreeg ik een beetje buikkramp, toen ik naar de wc ging merkte ik dat ik ongesteld geworden ben. Het is nog niet veel, dat wil ik dus even in de gaten houden maar voel me nog steeds iedere keer niet lekker.
Mijn vraag is nu uiteindelijk wat denken jullie hiervan?
Sorry voor het hele lange en uitgebreide verhaal, maar ik wilde het zo goed mogelijk uitleggen.
Ik hoor het graag.
mijn vermoeden is dat het heel goed zou kunnen zijn dat je zwanger bent. de tet van clearbleu is bij mijn weten gevoeliger voor het meten van HCG van die van predictor.
Ik zou als ik jou was morgen een test van clearblue doen (of gewoon van kruidvat, is een stuk goedkoper)
Ik zou sowieso testen met ochtendurine. Als je zwanger bent dan is de hoeveelheid hcg/zwangerschapshormoon nog aan de lage kant en kun je beter testen als je meer dan 4 uur niet gedronken en geplast hebt.