Of zit er minder poeder in de nieuwe Frisopakken?
Hij is veel sneller leeg… :think:
drinkt je kindje niet meer?
Die truc hebben ze bij Pampers ook een keer uitgehaald. Zelfde prijs maar 3 (geloof ik) luiers minder per pak. Dus gewoon keihard een prijsverhoging… dus ja, het zou kunnen, er zijn er vast meer die dat zo doen.
Sweet-love… nee nog steeds hetzelfde.
Ik heb mn ouwe doos even uit de papierbak gesnort. (ik ben niet erg ofzo hoor haha :lol: )
Enne wat Sis zegt hoor!! Oude verapkking is 2x450gr, nu nog 2x400gr. Oplichters!
Dus toch… was er al bang voor. Dat is dus een flinke prijsverhoging!! Echt belachelijk… :snooty:
Ja dat is flink, in normale pakken zit dat ook, maar 100gr minder is flink! :wall: dat ze dat doen he? zonder aankondiging…
De hypo-allergeen is gelijk gebleven 2 x 350 gram.
hier waren de oude afgeprijsd dus heb nog 2 oude verpakkingen afgeprijsd op de kop kunnen tikken… en 35% eraf en dus meer voeding nog Hebben jullie trouwens ook gezien dat hij nu maar tot 10 maanden is ipv 1 jaar? de nr. 3 hebben ze vervroegd naar 10 maanden. ( alhoewel KDV geneens 3 gebruikt hier )
Het is echt allemaal commercie! Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat het spul bestaat hoor maar je moet zó oppassen…
heb even gerekend en friso is nu bijna net zo duur als nutrilon. scheelt 30 cent per pak ( als je omrekend per gewicht )
zit bijna te denken naar een eigen merk over te stappen ofzo… scheelt 2,00 per pak!
Ja, was mij ook al opgevallen :twisted:
Isa drinkt 's avonds nog een flesje groeimelk ('t is nogal een slechte eter)
Ik heb een pak AH eigen merk geprobeerd, maar dat spul stinkt.
Nu dus toch weer Friso