ben ik nog de enige die zit te dichten??

Ben ik de enige die alles op het laatste moment wil doen :mrgreen: :mrgreen: . Ik ben me nu dus nog aan het richten op mijn gedichten en de boel aan het inpakken. Heb net maar lekker een stuk chocoladeletter erbij gepakt. Manlief ligt al lang te snurken :roll:

Ik ben zoooo blij dat wij dat dichten hebben afgeschaft :mrgreen:.



Maar heel veel succes nog!

If it makes you feel better :mrgreen: …

Ik heb net DE ZAK bij de buren gedropt zodat zij die morgen met geroffel op de deur terug kunnen brengen!

Verder heb ik de laatste 5 gedichten gemaakt, de zak gechecked en gedubbelchecked, aardappelsalade en soep voor morgen gemaakt én nog even snel 3 schoencadeatjes ingepakt en geplaatst.

Oudste zoon van 10 werkte niet mee (gelooft niet écht meer maar nu toch nog even een beetje :smiley: ), die hoorde ik tegen 10-en plotseling naar beneden komen toen ik tot over m’n oren in het pakpapier stond :shock: . Gelukkig was ie al een beetje aan het suffen dus ik heb hem heel rapido de kamerdeur weer uitgewerkt :mrgreen: .

Ik baal dat ik morgen moet werken, sta ik leuk te doen met ándere kinderen terwijl ik eigenlijk liever bij mijn eigen kids op het schoolplein sta om de sint te verwelkomen, helaas, het komt net zo uit dit jaar :cry: . Gelukkig maar een halve dag!



Heeee, heel veel plezier morgen!



Groetjes,

Yvonne

Pb Lydia…ze is geweldig!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-*

Ik moet nu ook nog 2 gedichten maken voor vanavond… Vind het verschikkelijk gedichten maken… En rijmen kan ik al helemaal niet… Dus ik heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld :mrgreen:

Eigenlijk moet ik ook nog :oops: maar ik kan totaaal niet dichten, dus denk dat ik het stiekum gewoon niet doe… vergeten zeg maar :oops: :mrgreen: :oops:

Wij vieren het zaterdag pas. Maar ik moet alle gedichten nog… :?



En nee… ik pb Lydia niet, zo slecht als ik ben, ik wil het wel graag zelf doen. Heeft ook wel weer wat! :mrgreen:







Succes en liefs,

Noortje

Nou het is hier gelukt gelukkig… Dus dat is klaar… Beetje vanmezelf en beetje van Maggie…



Er is een rijm machine op het internet… Dat is wel makkelijk moet ik zeggen :mrgreen:

Ik ben nu bezig om alles in te pakken en m’n gedicht is nog niet af… :oops: Gelukkig heb ik nog even! :mrgreen: :lol:

Wij doen altijd aan gedichten!

En je moet er even voor gaan zitten, maar ik vind het altijd erg leuk.

Zeker op de avond zelf!



Vorige week 1 gemaakt en die van hubbie wat verbeterd.

En deze week 2. De ene is al af en aan de andere ben ik nog bezig (is voor zaterdag).

Ik vind gedichten schrijven heel leuk. Met een internetvriendengroep deden we ook kadootjes met verplicht gedicht. Ik kreeg dan dingen door over bepaalde personen, ik maakte er een gedicht bij ( voor diegenen die niet wilden of konden dichten) en dan had toch iedereen een gedicht :mrgreen:



Voor onze surpriseavond ben ik al klaar, maar ik denk erover om voor Kimberly en mn man ook maar een gedichtje te schrijven.

Misschien voor de katten ook nog wel :wink: .



Als er nog iemand hulp nodig heeft, dan stuur maar een pb! :dance:

ik doe ook aan gedcihten hoor



ik schrijf ze ook in het dagelijks leven hihi