ben ik gek?

ik had het bij de vorige twee zwangerschappen ook dat ik tegen het eind aan helemaal wild kon worden van zeepluchtjes :inlove: :drool:

ben ik nu gek of wat is dat?

met name de ajax profesioneel :drool: :drool: als ik dat ruik word ik gewoon gelukkig hahahaha…soms ben ik zo gestoort dat ik gewoon een sopje met dat spul met heet water in de gootsteen zet zodat de hele kamer er naar ruikt… :roll: :inlove:

bleekwater is ook erg favoriet en zelfs benzine vind ik nu lekker ruiken… :roll: er is nog nooit zoveel schoonmaak middel doorgegaan als de laatste tijd. :oops:

Ik heb vaker dit symptoon gehoord… :mrgreen:

erg hoor…ik betrap mezelf er op dat ik even aan het sopdoekje zit te snuffelen omdat die ruikt naar zeep :lol:

niet herkenbaar maar ik moet er wel om lachen…

Probeer eens de marseillezeep dat ruikt ook zooooo lekker :mrgreen:

Ik ben zelf op het moment behoorlijk weg van citrusluchtjes :drool: en ik heb geluk want Casper houdt enorm van mandarijntjes :inlove:

Kan idd wel kloppen… Mijn moeder die toendertijd van mij zwanger was, vond ze benzine heerlijk ruiken.

En van andere hoorde ik ze zeggen dat ze augurken heerlijk vonden dan voorheen.

Ik herken het alleen van vieze luchtjes. Ik werd helemaal misselijk van de schoenen van mijn man , terwijl ik die als ik niet zwanger ben niet eens ruik. En zo waren er nog wel meer luchtjes die ik niet meer verdroeg, aftershave was er ook zoeen.

ik heb het met de geur van nat zand… kan het niet uitleggen, ruik het overal. beetje muffig, aardappelgeurtje ook met dat zandlaagje er nog om heen, vreselijk is het eigenlijk want het ruikt helemaal niet lekker lijkt mij dan… maar ik kan het overal ruiken en het trekt me dan ook aan… :think:

oh jaaa luchtjes kan helemaal wild worden van wasmiddel luchtjes

en heb nu een flesje met robijntje kleding verfrisser gekocht heeeerlijk

(zeker omdat mn man zn werkschoenen verschrikkelijk stinken :sick: )

schoonmaak luchtjes en parfum van voorbijgangers :oops:

hihi :inlove:

maar euh…wel ff oppassen met dat bleekwater. Liever niet meer in huis hebben, in elk geval niet zelf gebruiken. Bleekwater kan erg schadelijk zijn. (schoonmakers mogen er al niet meer mee werken :wink: )

@WoLa wrote:

maar euh…wel ff oppassen met dat bleekwater. Liever niet meer in huis hebben, in elk geval niet zelf gebruiken. Bleekwater kan erg schadelijk zijn. (schoonmakers mogen er al niet meer mee werken :wink: )

oh dat is nieuw voor me…zijn de dampen gevaarlijk of als je er mee in aanraking komt?

ik was gek van dettol :mrgreen: en van ajax fris. Die laatste vind ik altijd lekker ruiken.

@merel33 wrote:

@WoLa wrote:

oh dat is nieuw voor me…zijn de dampen gevaarlijk of als je er mee in aanraking komt?

Nee hoor, alleen als je er de hele dag met je snufferd boven hangt af en toe gebruiken kan geen kwaad mits je goed ventileert. ( Heb het ooit gevraagd aan de vk )

Verder herken ik de liefde voor geurtjes helemaal niet, maar ik moest wel een beetje lachen om je topic :smiley:

haha ik had t met chloor. :mrgreen: (en nu nog een beetje)

Toen ik zwanger was, was ik gek van verflucht, terpetine…

allemaal dingen die slecht zijn om in te ademen als je zwanger bent.

Maar wij waren in die tijd bezig met een verbouwing en het huis rook daar altijd na.

Als ik dan in het huis kwam haalde ik altijd mijn neus een x extra op :oops: