Volgens mij wel :lol:
Kolven gaat redelijk, kan net uit 3 kolfbeurten 2 voedingen halen. Vandaag was bijna de voorraad op en ik wil zo niet dat Levy kv krijgt. Dus ben ik maar ook gaan kolven thuis, om zo proberen Levy toch aan de bv te houden :lol:
Voel me een beetje ego nu. :lol: Want ik kolf meer voor mijzelf zodat hij alleen bv krijgt dan dat ik hem een flesje kv moet geven :oops:
hahahaha nou meis dan mag je wel egoistisch zijn :thumbup:
Dat is toch niet gek?!!!
Ik heb afgelopen week zelf een regeldag gemaakt (door te kolven), omdat ik het idee had dat hij niet genoeg had.
Als dat niet gelukt was dan zou de voeding van rond 6 uur een kv moeten worden (en dan wel kolven), want dan had ik erg weinig.
Maar het lukte wel dus… lekker nog alleen bv.
Ik vind het niet ego hoor!
Als je echt niet meer genoeg hebt is het wat anders!
absoluut niet ego hoor, doe ik ook 2x op een dag kolven voor de productie. Hier ook geen kv
Niet ego.
Hier ook flink aan de kolf als de productie eens wat minder is.
Wil niet eens aan KV denken en heb daar al mijn nachtrust en vrije tijd (erg weinig maar toch :lol: ) voor over.
:oops:
:think: :think: :think:
hoezo zou dat ego zijn???
Volgens mij ben je aan het vissen naar een complimentjes…hahaha…schaam je niet…die heb je verdiend…
Super hoor meid, dat je er veel voor over hebt de BV te laten blijven slagen! Daar is helemaal niets ego’s aan hoor!
Moet eerlijk zeggen dat nadat ik weer ben gaan werken na de 4 maanden het wel eens voorkwam dat Eli 1 flesje Nutrilon in de week kreeg,omdat ik niet voldoende kolfvoeding had staan…en geen puf om me nog meer toe te leggen op meer kolven…maar ach…het ging om het idee…
Dus in dat kader ben je absoluut niet ego hoor! Ga zo door meid!
@hanneke wrote:
:think: :think: :think:
hoezo zou dat ego zijn???
snap het ook niet helemaal.
Je geeft BV of KV … dus :think:
Was meer het gevoel.
Zie het zo voor je. Moeder kolft zich het blubber alleen omdat zij wil dat hij bv krijgt en geen kv. :mrgreen:
Vind het ook niet ego hoor! Hier ook alleen bv. Maar ben dan ook nog niet aan het werk. Kolf jij na iedere voeding? Of tussendoor?