ben ik een gebruiker?!

Vraagje:

Als ik op een forum aan het lezen ben, af en toe een berichtje post, dan zie ik de ene keer wel dat ik een gebruiker op het forum ben (bovenaan de pagina) en de andere keer niet. Wat raar! Het ligt er niet aan of ik nou post of niet.

Bedoel je daarmee of je je naam wel of niet terugziet in het lijstje linksbovenin de pagina?

Dat wil geloof ik wel eens vaker wat haperen en het kan ook zijn dat je ‘onzichtbaar’ in je profiel staat. Maar als je helemaal op de beginpagina (forumoverzicht) wel staat dat is het denk ik gewoon een kleine hapering.

Ik bedoel dus linksbovenin de onderwerpenlijst van het desbetreffende forum, dus niet het overzicht. Niet dat het verder wat uitmaakt hoor. Ik ben alleen maar nieuwsgierig. :wink:

Ik denk dat er een bepaald maximum verbonden is aan de namen die daar staan. Het was mij ook al opgevallen. Ik heb echter nooit de moeite genomen om me er in te verdiepen…

Ja, maar Ruhuud, soms staat er dat er niemand ‘gebruikt’ op dat moment terwijl ik op dat moment heftig aan het KOK-en ben!!! Nouw… :frowning:





Maakt verder echt niet uit…Je hoeft je er ook niet in te verdiepen. Toch bedankt.

Zoals ik al zei ik heb me er niet in verdiept komt uit de standaard software! :mrgreen: