Ben ik dan de enige die..

…bruine bonen met appelmoes en stroop heerlijk vindt? :mrgreen:

en nee, niet alleen omdat ik zwanger ben :mrgreen: vind het als ik niet zwanger ben ook heerlijk :drool:

:lol: Ik vermoed het, Hedje is van de bruine bonen met mayonaise geloof ik…en ikzelf van de bruine bonen met spek, ui en paprika. 8) Anytime en koud of warm maakt me ook niet uit. :drool: Al heb ik de laatste tijd de linzen ontdekt ook erg lekker! :thumbup: Maar ik kan dus echt niet tegen zoet en zout(ig) bij elkaar. Pilav met perzik etc, pizza met ananas is echt brrrrrr. :shifty:

mmm… klinkt wel erg lekker!! :dance:

Ja, want ik houd van bruine bonen, stroop. rauwe uitjes en spek.

Appelmoes daar gruwel ik van, behalve verse zelfgemaakt.

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nog nooit van gehoord haha

ik pas :lol: .

Maar sowieso bruine bonen loop ik niet echt warm voor hoor.

bruine bonen met ui en spek en tomaat… maar stroop met appelmoes erbij… jaiks… :mrgreen:

Ik vind capucijners met spekjes, rauwe uitjes, suikerstroop en picalili helemaal lekker!! :drool: :drool: :mrgreen: :thumbup:

Met stroop :shock:

@mamma van sharondenise wrote:

Ja, want ik houd van bruine bonen, stroop. rauwe uitjes en spek.

Appelmoes daar gruwel ik van, behalve verse zelfgemaakt.

Ja… deze variant gaat er hier ook goed in!!! Zonder de appelmoes!!! en met een scheutje azijn…

jakkiebah :mrgreen:

Jaaa, buine bonen, uitgebakken spek, augurken en stroop: mmmmmm :mrgreen:

En verder niets erbij!

Vroeger wilde ik altijd bruine bonen met stroop op mijn verjaardag eten 8) :lol:

@Rhiannon wrote:

:lol: Ik vermoed het, Hedje is van de bruine bonen met mayonaise geloof ik…en ikzelf van de bruine bonen met spek, ui en paprika. 8) Anytime en koud of warm maakt me ook niet uit. :drool: Al heb ik de laatste tijd de linzen ontdekt ook erg lekker! :thumbup: Maar ik kan dus echt niet tegen zoet en zout(ig) bij elkaar. Pilav met perzik etc, pizza met ananas is echt brrrrrr. :shifty:

bijna Rhi

capucijnders met mayo :drool: :drool: :drool:

pilav met perzik is ook :drool: :drool: :drool:

Ah ok bijnaaaa Hedje. :mrgreen: Gelukkig verschillen smaken anders at iedereen hetzelfde. :lol:

Meende dat jouw Jan zo gek was van Roti? Ik heb het nog nooit gegeten maar zag laatst een Rotirol bij de Makro! Die eens geprobeerd en verrek das eigenlijk best lekker. :drool:

Ik gruwel ook van zoet en hartig bij elkaar (Pilav… :sick: ), maar het gekke is dat ik stroop weer wel heel lekker vind bij spek en kaas op een pannenkoek. Net of stroop iets hartigs heeft… :shifty: Klinkt dat gek?

hier onze dochter, kruidenboter met augurk en dat op bruin brood :shock:

Ik lust echt geen bruine bonen :sick:

Maar A. eet ze met veel stroop, ui, spekjes en gehakt en augurk ernaast…

Vind dan de pizza met ananas, pilav met perzik, etc wel weer lekker :drool: en A weer niet :mrgreen: