Ben even wat minder want................

Wij gaan zaterdagnacht weg op vakantie naar Cran canaria voor 11 dagen. We vliegen 5 uur s,ochtens. Dus we zijn hier druk bezig met inpakken ,boodschapjes etc. Dus ben er niet zo vaak nu. Wilde ik even zeggen.

Wat heerlijk FIjne vakantie!!

meis, een hele hele fijne vakantie toegewenst!!!



:-*

heurlijk!

fijne vakantie!

(als jullie terug komen, ben ik weg :dance: )

@Ziet wrote:

heurlijk!

fijne vakantie!

(als jullie terug komen, ben ik weg :dance: )




Nou dan wens ik jullie ook hele goede vakantie. :dance: 8)

:mrgreen: tnx

Waar gaan jullie heen dan?

@karin wrote:

Wij gaan zaterdagnacht weg op vakantie naar Cran canaria voor 11 dagen. We vliegen 5 uur s,ochtens. Dus we zijn hier druk bezig met inpakken ,boodschapjes etc. Dus ben er niet zo vaak nu. Wilde ik even zeggen.






Trutje, wrijf het er maar in… :snooty: :snooty: :snooty:





Nee hoor mop :inlove: :inlove: :inlove: heel heel veel plezier… ben stikkkkjaloers :mrgreen:

Tot na de vakantie… :angel: Foto’s maken he… 8)

fijne vakantie, en geniet er lekker van :smiley:

Fijne vakantie!!!

Hey Karen, ik miste je al bij de Peuterleuteraars :wink:



Meid, een hele fijne vakantie!!!



“Tot ziens”

heel veel plezier toegewenst! :smiley: :smiley:

Heerlijk!

Geniet ervan meis!! :-*

Lekker, geniet er maar van…Wij gaan in augustus ook, dus ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden…

Fijne vakantie!

Gaaaaaaf!!!



Fijne vakantie en veel genieten!!! :thumbup:

Fijne vakantie

veeeel plezier :thumbup:

@faizaa wrote:

@karin wrote:
Wij gaan zaterdagnacht weg op vakantie naar Cran canaria voor 11 dagen. We vliegen 5 uur s,ochtens. Dus we zijn hier druk bezig met inpakken ,boodschapjes etc. Dus ben er niet zo vaak nu. Wilde ik even zeggen.






Trutje, wrijf het er maar in… :snooty: :snooty: :snooty:





Nee hoor mop :inlove: :inlove: :inlove: heel heel veel plezier… ben stikkkkjaloers :mrgreen:

Tot na de vakantie… :angel: Foto’s maken he… 8)




Nou foto,s maken kunnen we nu heel veel hoop ik. We hebben nu een andere camera dus komt goed. :wink:

@Madre wrote:

Lekker, geniet er maar van…Wij gaan in augustus ook, dus ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden…




Ik zal zeker verslag uitbrengen en foto,s maken. Ja ik kan me herinneren dat jullie er ook heen gaan. Komt goed. :thumbup: