Ben een september-stopper, maar wordt een oktober-klusser!

Hallo luitjes!



Ik heb me op het forum ook al even voorgesteld bij de topic voorstellen, maar ga dat hier nu ook even doen.

Ik ben Elly 25 jaar. Sinds 07-07-2004 getrouwd met Jan.

We hebben allebei een grote kinderwens en hebben besloten te gaan stoppen met de pil. De laatste pil heb ik op 10 september genomen.

Op aanraden van huisarts hebben we besloten eerst een maandje te gaan rubberen en dan voor het eggie te gaan klussen.

Ik zal dus ook te vinden zijn bij de topic oktober-klussers!

Ik vind dit een hele spannende tijd en hoop dat we er met z’n allen gezellig over kunnen kletsen!



Groetjes Elly!!! :smiley:

Het is je al gelukt, nu maar hopen dat er snel nieuwe oktober klussers bij komen.

Nou ik had al gelezen in het forum dat er aardig wat meiden pas in oktober voor het eggie gaan klussen!

Dus dat moet goedkomen of niet!



In ieder geval kunnen we hier gezellig kletsen.



Groetjes Elly

Zelf wilden wij in sept. beginne met klussen, maar druk,druk,druk en dus niet op de goede dagen geklust, daarom ben ik eigenlijk een okt.klusser.



Als het hier net zo gezellig wordt als op de ander topic, zit ik nog meer achter de pc!! :doh: :doh:

:-* Lieke1

Leuk dat we dan allemaal zo rond dezelfde tijd gaan klussen!

Kunnen we er in ieder geval leuk over kletsen en elkaar tips geven enzo!



Zit nu zeker weten meer achter de pc, want vond het hier voordat ik me geregistreerd had, al errug leuk!

ik ga ook in oktober klussen! :mrgreen:

Hier nog een die er in oktober voor gaat. Schrijf nu nog mee in het september topic, anders kon ik nergens mijn ei kwijt. Toch ook wel lekker met andere zenuwachtige mensen aftellen.

He meiden,



Tja, het is alweer oktober! Leuk, maar aan de andere kant alweer het zesde nieuwe topic waar ik bij mee kan kletsen. Ach ja, het is nu de tweede ‘goede’ ronde, dus we blijven volhouden…



Groetjes Garfield

Het is alweer Oktober :shock: (Bij ons nog niet hoor)

Maar het schiet wel lekker op.

Ik kom me vanmiddag even voorstellen voor de gene die mij nog niet kennen.

:-* jentel

Nou het is al avond, maar goed.

Ik ben 25 mijn vriend 24, we wonen samen, Ben sinds Juli gestopt met de pil.

Cyclus 31 en 29.

En na mijn ongie gaan we voor het eggie :dance:

:-* jentel

Hoi allemaal,



Ik heb me in februari al voorgesteld, hoor dus eigenlijk bij de februari meiden, maar ook wij gaan in oktober (weer) klussen. Dat komt omdat ik een miskraam heb gehad en na een curettage ik weer precies na een maand, en zo was mijn cyclus voor die tijd gelukkig ook weer ongi ben.



Dus iedereen heel veel plezier met klussen (dat is het leuke gedeelte :inlove: ) en ik hoop dat we allemaal snel leuk nieuws hebben!

Kom gezellig mee kletsen.

Wat vervelend van de miskraam :frowning:

Maar hopen dat het snel weer lukt.

:-* jentel

Moet wel zeggen dat ik nu niet meer weet ik welk topic ik nu moet schrijven.


  • ben een september stopper, maar oktober klussen
  • begonnen met klussen in september 2005
  • september-oktober lijs



    Ik weet het allemaal niet meer :doh:

diddle ik weet het ook niet meer…als we nu eens allemaal bij sept-oktober lijst gaan schrijven dan kan dit topic en het andere dicht…anders hebben we straks 3 topics.



Goed idee?

Ik ben voor!!! 3 topics over hetzelfde is een beetje teveel van het goede.

MAG OP SLOT