Ik weet dat het hier niet hoort, en dat het misschien raar is om jullie advies te vragen, maar ik ben radeloos.
Weet niet meer wat ik moet doen.
Heb 2 weken geleden voor het laatst gemeenschap gehad met mn vriend…
Nu ben ik zaterdag 2 x keihard flauwgevallen… waarna ik heel snel gigantische pijn en steken in mn buik kreeg.
Nu ben ik alleen maar aan het bloeden down under, maar niet bloed zoals het gewoon is bij ongesteld en heb gigantische buikpijn.
Terwijl ik gewoon in de tweede week van mn pil zit, en altijd standaard na de drie weken stopweek hield. Dus het kan niet komen dat ik tussendoor ongesteld wordt , omdat ik hem te lang heb doorgeslikt.
Nu was ik dus bang op zwangerschap… en nu dus op n miskraam.
Zo voelt het in ieder geval. Klinkt heel stom, ik weet het.
En die banner onderaan mijn bericht klopt niet, zit even op account van m’n nicht om hier mn bericht te kunnen plaatsen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb sowieso besloten dat ik het nog even aankijk, mocht ik blijven bloeden dat ik dan even de dokter bel.
Tsja meid, moeilijk :think: Ik weet ook niet zo goed wat het kan betekenen maar ik denk dat de kans dat je zwanger bent/was wel heel klein is. Dat flauwvallen vind ik niet normaal. Komt dat door het bloedverlies of gebeurde dat eerder? Ik zou niet te lang wachten met naar de ha gaan. Die pijnlijke buik en dat flauwvallen zou ik echt even laten onderzoeken hoor!
Je hebt aan mij niet veel maar ik wil je wel sterkte wensen! :hug:
Bedankt voor je reactie. :-*
Nee ik ben verder nooit eerder flauwgevallen.
En het bloedverlies begon eerst bruinig, met stolsels erin leek het wel.
Soort slijmdraden. ( Sorry, dit klinkt echt heel smerig, maar weet even niet hoe ik het beter uit kan leggen. )
En anders moet ik toch nog even goed in mn boeken duiken… Ben eerste jaars opleiding verpleegkundige, en daarna kraamverpleegkundige, maar oh oh oh… wat is dit een eng gevoel zeg.
Maar tuurlijk weet ik dat het het beste is om naar de dokter te gaan, maar ik heb zo’n oude zeurderige man… en die laat ik niet graag kijken.
Zal eens kijken of ik de arts assistent kan… dat is geloof ik een vrouw.
Iig harstikke bedankt dat je heb gereageerd. :thumbup: :hug:
Jeetje, zou er toch even naar laten kijken hoor! En mocht je dat niet door je eigen arts willen laten doen, kun je altijd bij een andere (huis)arts terecht in de buurt, als je je verhaal uitlegt.
Succes!
meid ik had precies hetzelfde vorig jaar
en was ook aan de pil was helaas een mk
succes
xx :-*
Advies vragen mag altijd!! Juist heel goed en verstandig dat je dat doet. Er zijn zoveel mensen met ervaring op dit forum!
Als je niet naar je eigen HA wilt, kun je altijd een andere vragen. Misschien kan je eigen huisarts of de assistente je wel doorverwijzen naar bijv. een vrouwelijke arts als je die liever wilt.
Ik denk dat je beter morgenvroeg direct kunt bellen en een afspraak maken, dan het langer door te laten ‘modderen’. Als je een afspraak maakt en ze kijken even, dan weet je tenminste wat er aan de hand is. Ook omdat je duizelig was en een voor jou ongewone bloeding hebt en er al 6 dagen mee zit zou ik zeker morgen bellen!! Je stelt je echt niet aan.
Liever 1x teveel, dan een keer te weinig denk ik altijd maar.
Succes meid, en sterkte! Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt.
Het advies is al gegeven ,… toh een bezoekje aan de huisarts.
Klinkt niet echt gezond hoe je je voelt en dat moet natuurlijk niet he,
tis belangrijk dat je hulp er bij krijgt. Wat je evt zou kunnen doen is toch testen, als het kort geleden is dat de bloedingen begon en je was zwanger zou er nu nog hcg in je bloed moeten zitten en de test positief uit laten komen.
Sterkte en beterschap…
enneuh niet t elang wachten hoor met hulp van een arts oid vragen…
ps top van je dat je hulp vraagd, dan op het forum :thumbup:
Het feit dat je flauwgevallen bent en je zoveel pijn hebt, is een indicatie om langs de husarts te gaan.
Ik wil je niet bang maken maar het klinkt als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of zo :oops:
Flauwvallen is iig altijd een reden om naar de huisarts te gaan.
Sterkte ermee :hug:
Echt even je arts raadplegen!
En… kun je niet op zoek naar een andere huisarts, als je je bij deze niet fijn voelt?
Veel sterkte!!
Heel erg bedankt voor alle reacties.
Vind het fijn dat jullie zo reageren, omdat ik toch een heeeel stuk jonger ben als het gemiddelde hier. Top! :thumbup:
Ik ga morgen misschien testen als dat nog zin heeft?
Ik bloed nogsteeds… en maak me flink zorgen, maar aan de andere kant kan ik het me haast weer niet voorstellen…
Maar je weet het nooit.
Bedankt voor al het goede advies…
Liefs.
hoe is het nu had je vandaag nog getest ?
Ik bloedde ook en had ook hele pijnlijke steken in m’n buik (echt dubbelgevouwen van de pijn).
Achteraf bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn.
Zwangerschapstesten gaven aan dat ik zwanger was, maar omdat ik al (een tijdje) bloedde zei ik zelf dat dat helemaal niet kon, maar de testen bleven positief…
Loop er dus niet te lang mee rond!!!
Sterkte!
Groetjes,
Willy
ben eigenlijk wel benieuwd wat je keuze geweest is om te doen…
en hoe het nou met je gaat!
hopelijk ben je gerustgesteld! :hug:
hoe gaat het nu met je?
:think: hm ben ook zo aan zien elke dag nog ggeeen reactie? wrm niet? als er maar geen geks gebeurd is fysiek.
laat je wat horen hiero mocht je het lezen, heel verhaal hoeft niet als je niet wil maar wel even zo dat we iets weten
hm kan dat? nu ja , hopelijk iig alles goed
sterkte