ben echt verdrietig :(

Lizz wil niet meer drinken :cry:

vannacht als ze wakker wordt nog 1x proberen :pray: dat ze dan met mama wil knuffen en drinken en anders is het klaar want ze wil niet :cry:

me (.) doet het nog wel



nu sla ik me zelf voor me kop :doh: zal het komen doordat ik heb gedronken vrijdag?



ik wil nog helemaal niet stoppen :cry: maar zij wel :cry:

hub heeft al opvolgmelk gekocht ze moet toch dr melk hebben



duimen jullie mee? :pray:

Getsie zeg :frowning: :hug:



Zou het niet een periode zijn ?? kan je niet kolven en dat geven? dan heb je nog wel je productie en miss dat ze dan nog wel aan de borst wilt?

nee me kolf doet niet goed meer en heb daar echt geen energie voor dit is misschien wel het moment om te stoppen als ze niet meer wil net weer geprobeert na slapen maar nee ze hapt zodra ze me tepelhoedje voelt hoeft ze niet meer heb al uit gekookt en andere geprobeert maar nee

poeh moeilijk om niet een laatste x te hebben maar ineens pats boem :cry:

jeetje zeg :frowning:

Jammer, vooral ook omdat je de laaste x dan niet bewust hebt mee gemaakt…

:hug:

ooooh lieverd dikke knuffel :hug: :hug:



ik herken het zoo :hug:

he bah, vervelend zeg :hug: hopelijk pikt ze het vannacht toch weer op :pray:

ow jeetje… Hopelijk gaat het vannacht weer goed.

Hier rond die tijd trouwens ook een weigeraar gehad. 2 dagen… en ik maar stuwing hebben, dag 3 was ze niet meer van de borst af te slaan!! Heb flink moeten regelen de dagen erna. Maar ze drinkt nu al 27 maanden.

Hopelijk is het bij jou net zo’n fase :pray:

ze wil echt niet meer :cry:

ik kan het toch niet op geven na jou verhaal mell als iedereen weg is vanmiddag

probeer ik het nog eens

ik duim voor je :pray: :pray:

Mijn knul stopte er ook mee na 10 maanden. De oudste heeft 14 maanden gehad en stopte er toen ook zelf mee.

Best verdrietig als je er nog niet op ingesteld bent maar ook mooi dat ze het zelf geregeld hebben.

Hoe is het vanmiddag gegaan?

@Mell wrote:

Hoe is het vanmiddag gegaan?




ze wil echt niet meer :cry: :cry: :cry:



nu krijgt ze niet meer :silenced: :naughty:



eerlijk vind ik het echt jammer dat ik het niet heb zien aankomen zodat ik extra had kunnen genieten :cry:

poeh wanneer komt die 3e baby :shifty:



en dan te bedenken dat ik bij nikki niet wilde :oops:

Ik vind het ergens ook wel mooi als het kindje zelf besluit dat het genoeg is geweest.



Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt hoor. Ik zou er ook moeite mee hebben. Kindje aan de borst is zo mooi en zo knus. Je sluit echt een periode af he?

ja me baby is geen baby meer :cry:

gelukkig heb ik de foto’s nog :inlove:

Wat jammer dat ze niet meer wil. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent :hug:

er komt nog steeds melk uit na een week :think: :shock:

Ik zou gewoon nog eens proberen aan te leggen…

:hug: Kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt dat de borstvoedingsperiode zo plots klaar is.



Snel maar weer voor een 3de gaan :wink:

Las dat je gister van plan was om te proberen lizz nog een keer aan te leggen, gelukt?

@bianca&? wrote:

er komt nog steeds melk uit na een week :think: :shock:




bij mij is het nooit gestopt met melk uit komen tussen de zwschappen door.



maar misschien nog eens proberen aan te leggen





een hele dikke knuf voor jou :hug: