Ben best wel trots op mijzelf ;)

Vrijdag is Quinten alweer 4 maanden :wink: En nog steeds bv!! :inlove:

Hoop het echt nog zo lang mogelijk vol te houden, maar ik vind het wel zo moeilijk om gestimuleerd te blijven. Ik vind het kolven fulltime erg zwaar! En live wil echt niet lukken, leg hem wel regelmatig aan om zelf ook het idee te hebben dat Quinten bij mij drinkt! :inlove: in plaats van alleen maar uit het flesje :wink:

Als ik het in ieder geval nog maar 2 maandjes volhoud!

prachtige foto :inlove: ik ben vol bewondering dat je fulltime kolft :thumbup:

Als je de foto ziet, lijkt het wel een volleerd borst drinker. Heb je al wel contact gehad met een LK?

wauw, moooooie foto… mooie meid ben je zeg… en die beeb… zucht lief hoor… even een pluim voor je… je doet het zoooo goed… lijkt me ook heel erg zwaar… maar wat mag je trots zijn op jezelf… :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Prachtige foto foto’s, en ontzettend knap dat je full time kolft.

Dikke pluim

Dikke dikke dikke pluim voor jou!!!

Wat onwijs goed!!

EN idd… aan de foto;s te zien lijkt het net of hij super drinkt!

hartstikke goed suusje!!! Nog eventjes volhouden en je hebt het gered :-*

enne… hij ziet eruit alsof hij prefect drinkt. Wel fijn dat dat nog kan zo.

Jaa, Suus, hij hapt echt perfect! Mooi gezicht zo…Echt iets om trots op te zijn, alweer 4 maanden. Goed gedaan meid!

Meiden bedankt voor de lieve reacties!! :inlove:

Even off-topic: onze babies zijn even oud! :smiley: Leuk! (okay okay, het scheelt 5 uur en 29 minuten!)

On-topic: Helemaal super! :thumbup: En op de foto lijkt het inderdaad een perfecte drinker!

X Do

@Dominique wrote:

Even off-topic: onze babies zijn even oud! :smiley: Leuk! (okay okay, het scheelt 5 uur en 29 minuten!)

On-topic: Helemaal super! :thumbup: En op de foto lijkt het inderdaad een perfecte drinker!

X Do

Hey nu je het zegt wat leuk!! :mrgreen:

:-*

Jaloers!..dat ben ik :oops: Kan niet wachten tot er hier weer een kleintje gaat komen waar ik gezellig mee kan bv.