Beloning

Ok, Thomas is moeilijk zindelijk te krijgen…

Wat wel schijnt te helpen (ik blijf voorzichtig) is hem belonen…

Ik had bedacht; stickers, bij elke keer dat hij naar de wc gaat mag hij een sticker uitzoeken en op een papier plakken en als hij het blad vol heeft (was begonnen met 3 stickers, nu 6) mag hij een cadeautje uitzoeken…

Is dit wat?

Zal dit helpen?

Je kunt het altijd proberen! :wink:

Ik doe dit ook bij Quentin, en hier werkt het als een trein! Hij mag de stickers op zijn kastje in de woonkamer plakken, en hij is dan echt bere-trots… :inlove:

Als we er dan langslopen, wijst hij naar zijn kastje en zegt: ‘Kijk, mama! Quentin gepoept!’ :inlove:

En belonen… Met iets simpels als een bezoek aan de kinderboerderij of het eten van pannenkoeken is hij al he-le-maal blij en weet hij ook precies waarom we dat gaan doen of eten… :inlove:

Hier werkt het heel goed dus!

Dat is ook een leuke beloning, naar de kinderboerderij ofzo! :thumbup:

Maar Thomas heeft nu al een “cadeau” in zijn hoofd, hij wil al zo lang zo graag een of andere trekker, van Bruder ofzo… En nu was hij zo ape trots op zn plasjes vandaag dat hij vanavond tegen mn moeder zei aan de telefoon; en nu mag ik het grote cadeau uitzoeken :think: .

Dan kan ik 'm toch eigelijk niet meer telleurstellen? :shifty: :inlove:

:lol:

Eigenlijk niet, nee… :inlove:

Maar het belonen werkt tot nu toe dus wel? :mrgreen:

Gelukkig waren voor Anne de stickers alleen al beloning genoeg :wink: :mrgreen:

Thijs mocht ook een kado uitzoeken voor een volle stickerkaart, bij hem heeft het wel geholpen want na de kaart ging het steeds beter met plassen op het potje/wc

succes

hier werkte het echt perfect toen hij het eenmaal door had!

hij kreeg oko een cadeautje bij een volle kaart. eerst waren dat 5 stickers later 10 en toen 15 en daarna was het al niet meer nodig!