Wie heeft er weleens van gehoord van de Belly Bandit ?
Snel af van je zwangerschapsbuikje afkomen ??
Je moeder en grootmoeder kennen al de voordelen van het inbinden van de buik. Nu jij nog! Baal je ook van je losse buik na de bevalling? Je kunt er sneller van afkomen. In Amerika is de Belly Bandit al een groot succes. Sterren als Nicole Kidman, Angelina Jolie en Britney’s zusje Jamie Lynn Spears zweren erbij: de Belly Bandit. De band kun je onder de kleding dragen en moet er binnen zes tot acht weken na de bevalling voor zorgen dat de buik weer plat wordt.
Dit zijn erg mooie en verleidelijke woorden, wie gelooft hierin ?
Of zijn er misschien dames hier die zo een band hebben gebruikt en wat waren julie ervaringen hiermee ??
ook zonder band kon ik hier binnen een week mn oude kleding alweer aan… :mrgreen: :thumbup:
@pooh wrote:
ook zonder band kon ik hier binnen een week mn oude kleding alweer aan… :mrgreen: :thumbup:
Nou, ik niet hoor! Ik pas ze nog steeds niet
Op zich valt het mee hoeveel ik ben aangekomen, maar de laatste kilo’s willen er maar niet af. Maar goed, ze zeggen ook 9 mnd ontzwangeren, dus ik heb nog wel ff…
:hug:
Hier op de sportschool heet t slim belly… ik geloof er niet in… maar de ervaringen zijn wisselend… de een is 6 cm kwijt… de ander niks…
ik heb na de bevalling in een sluitlaken gelegen en moet eerlijk zijn alleen maar positieve reacties en was er zeer te spreken over.
het heeft mij echt geholpen had een orginele gekocht maar dat werkte toch niet zo als op de oudewetse manier had dan ook een kraamverzorgste die het vroeger in haar tijd nog op school had geleerd.
Hallo,
ik ben bezig met Slim Belly. Het duurt in totaal 4 weken. Ben nu bijna klaar met de eerste 3 weken. Hierna nog 1 week te gaan. Ik ben niet te zwaar, maar inderdaad de laatste zwangerschapskilo’s moesten nog.
Het is geen wondermiddel. Het helpt wel, maar je moet ook denken aan je eetpatroon en regelmatig bewegen.
@topper2008 wrote:
Hallo,
ik ben bezig met Slim Belly. Het duurt in totaal 4 weken. Ben nu bijna klaar met de eerste 3 weken. Hierna nog 1 week te gaan. Ik ben niet te zwaar, maar inderdaad de laatste zwangerschapskilo’s moesten nog.
Het is geen wondermiddel. Het helpt wel, maar je moet ook denken aan je eetpatroon en regelmatig bewegen.
Volgens mij is Belly Bandit wat anders dan Slim Belly. De belly bandit is een soort van sluitlaken, tenminste het principe. Die kun je dus overal dragen.
Bij Slim Belly word gewerkt met infraroodband. Deze draag je tijdens het sporten in de sportschool.
Maar goed dat is geen antwoord op je vraag. Volgens mij kan je beter je buikspieren trainen dan zo’n band gebruiken. Door het dragen van zo’n band, worden die juist slapper. En dat wil je volgens mij ook niet.