Belgische 51-jarige bevalt van drieling

@faizaa wrote:

Ik snap gewoon niet dat je er met hoofdletters iets over moet zeggen terwijl Claud zelf het woord: neemt tussen aanhalingstekens zet… vind ik gewoon beetje jammer… zoals ik al zeg, je weet hoe ze het bedoeld… waarom iemand dan nog zo even een ‘lesje geven’?

Misschien lezen wij haar zin dan wel anders? Maar jij vind kennelijk dat jij in mijn hoofd kan kijken en precies weet op wat voor een manier ik iets lees. Tenminste ik heb nu twee keer gelezen dat jij schrijft dat ik ‘weet hoe ze het bedoeld’. Ik weet hoe ik het lees, maar misschien lees ik het dan op een andere manier als jij. En dat is nu eenmaal internet.

Ik val haar niet aan, ik viel jou niet aan, ik heb alleen maar een reactie gegeven. Jij vind het jammer dat ik een reactie geef en zoals jij het noemt haar een lesje geef (wat overigens niet zo bedoeld was). Ik vind het erg jammer dat jij mij nu ‘de les’ wilt lezen.

Ik heb helemaal geen zin om verder te discussieren hierover… nogmaals… ze heeft het tussen aanhalingstekens gezet… ik lees dan dat ze ook best wel weet dat je ze niet neemt… :wink:

Maar goed, beiden andere leeswijze dus… no prob toch… :thumbup:

Thx Fai.

Jij had gelijk, daarom stond het idd tussen aanhalingstekens :slight_smile:

Ik val er niet over

Purpled, waarom reageer je er dan zo op?

Ik persoonlijk vind die leeftijd (boven de 50) ook wel te oud.

En dan gaat het er niet eens over, dat officieel gezien iedereen onder een auto (bij wijze van) kan lopen, maar puur gevoelsmatig.

Wij willen nog ooit voor een derde (ik ben nu 29 jaar), maar als het niet zou lukken voor de 35, hoeft het voor mij niet meer.

Dit komt dan echter wel omdat ik al 2 kids heb.

Bedoel als iemand haar eerste kind, zou het heel anders zijn! Voor mij dan he…,

Oeh, wat lijkt me het zwaar om een drieling te krijgen, ongeacht of je zestien of eenenvijftig bent. Ik merk aan mezelf al dat ik, met elke zwangerschap al meer kwaaltjes had dan bij de vorige, en dat de hormonen wat heftiger door me heen stuiterde. Of het verantwoord is dat kan alleen deze vrouw zelf bepalen, ik hoop dat de kinderen in een liefdevolle omgeving mogen opgroeien en lang van hun gezonde moeder mogen genieten.