:oops: Het zal wel een hele stomme vraag zijn :oops:
Vanmorgen had ik op dag 23 van mijn cyclus een positieve ovulatietest. Normaal op dag 16 dus ik was al bang dat hij niet meer kwam. Nu gaan wij morgen voor een weekend naar een center parcs toe en nu heb ik wel eens gehoord dat het beter was om als je zwanger wil worden rond je eisprong niet te zwemmen of in een bubbelbad te zitten.
Moet ik hier rekening mee houden of is dat echt onzin?
Groetjes Pukje
:shifty: :think:
euhm géén idee ik denk persoonlijk… zouu niet bestzijn als ook datnog es het zwanger raken of ene eisprong hebben of iets dergelijks beinvloed…
wat is leven dan met een zwangerschapswens ?
Ik persoonlijk kan gene medische redenen vinden wat zwemmen en zwanger raken elkaar in de weg kan staan
Ik heb dat nog nooit eerder gehoord. :think: Het enige wat ik kan bedenken is misschien de temperatuur van het water, dat die te hoog is ofzo en wat invloed zou kunnen hebben.
Ik zou vooral gewoon lekker genieten en ontspannen. Ik denk dat dat juist veel meer positieve invloed heeft :thumbup:
Het enige wat ik kan zeggen dat ik vlak na mijn eisprong in Eurodisney was. (midweek Parijs) Die achtbanen daar hebben het eitje toen een mooi plekkie in mijn baarmoeder gegeven :dance: :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Evelien :inlove: :dance:
@Zonneschijn wrote:
Het enige wat ik kan zeggen dat ik vlak na mijn eisprong in Eurodisney was. (midweek Parijs) Die achtbanen daar hebben het eitje toen een mooi plekkie in mijn baarmoeder gegeven :dance: :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Even Off-topic
… hier begon ook mijn eerste zwangerschap. Denk dat ik daar maar weer heen moet! :think:
On-topic
Dit is onzin! De eisprong wordt bepaald door hormonen!
En beweging en ontspanning is juist goed voor je!
Alleen als je eigen gevoel zegt: ik moet niet gaan zwemmen of in bubbelbaden gaan, dan moet je het niet doen! Je moet vooral naar je eigen luisteren!
Een man moet wel oppassen met hitte. En het wordt ook afgeraden voor mannen om hete baden te nemen ivm de zaadproductie.
Dus eh… zwemse!
Liefs,
Noortje
goed punt noor idd voor zaadkwaliteit kan het wel kwaad
Bedankt voor jullie reacties :-*
Ik ga lekker zwemmen. Het is idd ook goed om het los te laten. Al vind ik dat wel heel moeilijk na die MA. Ik kan zo in de stress raken dat het leeftijdsverschil tussen Anne en het evt. hopelijk komende brusje steeds groter wordt. Maar daar schiet ik ook niks mee op!
Mijn man moet maar uit het bubbelbad blijven! En daarna zoeken we wel een pretpark op met heel veel achtbanen!!! :lol: :lol: :lol:
Groetjes Pukje