Belangrijke waarschuwing gaat over Neckerman!!

Ik zag dit waarschuwingsmailtje net.





Geachte heer/mevrouw,



Wij hebben van enkele klanten vernomen dat zij een verdachte e-mail van ons ontvangen hebben. Wij willen u erop wijzen dat deze e-mail NIET van neckermann.com afkomstig is.



Het betreft onderstaande, verdachte mail:



Geachte Heer/Mevrouw,



Neckermann B.V,



Uit onze administratie is gebleken dat uw Neckermann rekening geupdate dient te worden. Door veiligheidsredenen en indentiteits- bescherming hebben wij hierbij uw hulp nodig. Door de benodigde informatie in te voeren wordt uw online rekening geactualiseerd. U kunt nadat de informatie is ingevoerd, weer op een veilige manier gebruik maken van uw (online) rekening.



Om Uw rekening te updaten volg U alstublieft deze link: …



Hoogachtend,

Neckermann B.V.



Mocht u deze mail ontvangen hebben, dan willen wij u dringend verzoeken

niet op deze e-mail in te gaan en deze onmiddellijk uit uw mailbox te verwijderen.



Mocht u al op deze mail gereageerd hebben, dan dient u zo snel mogelijk uw password van ‘Mijn Neckermann’ te wijzigen. Log hiervoor in in:



Mijn Neckermann



en klik op wijzig gegevens onder ‘Mijn Instellingen’. Hier kunt u uw password wijzigen.

Daarnaast verzoeken wij u om ons direct een e-mail te sturen op het volgende adres: foutmelding@neckmail.com. Vermeld in deze mail uw naam en klantnummer.



Wij willen u erop wijzen, dat wij reeds al het nodige gedaan hebben om uw gegevens te beveiligen. Mocht u desondanks nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via ons telefoonnummer 0115-64 00 44



Klantenservice





Neckermann.com











das lekker dan, ik krijg ook altijd mail van neckerman, maar moet zeggen dat ik de laatste tijd de mails van hun weggooid, zo waarschijnlijk ook deze waarschuwingsmail :oops:

Als ik zoiets zou lezen zou ik het zo wie zo nooit doen.

Klinkt als en ziet eruit als phisingscam…

Beter is het niet in te vullen. Als het echt heeeel erg belangrijk is dan krijg je wel post. :thumbup:

Ik heb die mail ook gehad. Maar liefst 3 x van Neckermann! :?

Ik vraag me af of die mail van Neckermann wel echt is. Want het is wel een vaag mailadres toch??

Ik heb die mail ook gehad. Vind het best fijn dat ze zoveel doen om hun klanten te waarschuwen.