Belachelijk!!!!!

Ze hebben Jimmy’s fiets op school gestolen :shock: :shock:

Mijn schoonzusje heeft Jimmy vrijdag opgehaald en wist niet dat hij zijn fiets bij had.

Dus de fiets heeft er het weekend gestaan, op slot, achter twee afgesloten hekken :shock:

Wie steelt er nu een kinderfiets :naughty: :evil:

Ik baal er behoorlijk van want er moet dus een nieuwe fiets komen maar ik vind het nog veel erger voor Jimmy.

Hij was zo verdrietig :cry:

Damn, ik baal echt heel erg :evil:

:shock: :shock: zijn ze nou helemaal gek geworden!!!

Staat hij niet ergens binnen? heb je al op school gevraagd?

:hug: voor Jimmy

Ik heb het op school al na gevraagd, hij staat niet binnen :frowning:

Ik heb vanmiddag ook briefjes met een foto opgehangen, al verwacht ik daar niet veel van.

Het was een spiderman fiets, dus als hij ergens in de buurt rond rijdt dan herken ik hem wel, de fiets dan he :wink:

wat een ^(%$&*(()mense doen dit toch! :evil: :evil:

dikke knuffel voor jou en je zoontje :hug: :hug:

hopelijk heeft een kennis m mee genomen of krijgt toch iemand spijt :pray:

Heb je aangifte gedaan?

:hug: voor de kleine man!

Jeetje wat belachelijk :shock: Sneu voor je zoon zeg :frowning:

Heb je al op MP gekeken ?

@Karin2 wrote:

Jeetje wat belachelijk :shock: Sneu voor je zoon zeg :frowning:

Heb je al op MP gekeken ?

Moest ik ook aan denken… en als ze echt dom zijn kan je zelfs op woonplaats zoeken! :wall:

($^$#@&@( :evil:! En nog meer van dat… Een kinderfiets nog wel, hoe sneu kun je zijn??

:shock: oh ik zou me toch ook een party pissig zijn :twisted: ik vind het echt helemaal nergens over gaan … waarom een kinderfiets !!! kinderen hechten veel waarde aan spullen :cry:

Dikke :hug: voor je ventje

Tjeee echt niet normaal !!

Ooh wat erg voor je zoontje zeg!!! :shock: :cry: :hug:

Wie steelt er nu een kinderfiets!! :twisted: :hand:

Hopelijk komt hij nog ergens terecht! :pray: :-*

dan moet je wel heel dipe zinken…

Achossie Jimmy :hug:

Wat een :silenced: zeg :thumbdown:

Mar kijk eens op MP inderdaad, er wordt een fietsje aangeboden in Rosmalen sinds dit weekend. Kijk even of het jullie fietsje is :shifty: (intypen bij zoeken ‘spiderman fiets’)

Echt kei sneu voor jullie en je zoontje, idd zoiets doe je niet. Echter wij verbazen ons er soms over als er weer 1 of 2 fietsen een heel weekend op het schoolplein staan ( we hebben een basisschool tegenover ons). Vaak ook nieuwe fietsen. Wij denken dan, die haal je toch op voor een weekend, juist om zoiets als dit te voorkomen. Ik praat diefstal niet goed, ik zeg alleen (vooral hier omdat er maar 1 laag hekje bij de fietsen is) dat er altijd wel idioten zijn die zoiets doen en voorkomen is beter dan genezen. Hopenlijk vinden jullie snel de fiets terug of ligt het in jullie mogelijkheid om een leuke fiets voor hem terug te kopen.

Veel sterkte voor jullie zoontje :hug:

Nicje, pb :wink:

Mama van Anne, je hebt gelijk hoor, normaal staat hij nooit een weekend op school maar door de omstandigheden was het nu misgelopen :frowning:

Toch blijf ik het wel ‘knap’ vinden want ze hebben twee van die hoge hekken met punten over gemoeten :think:

Tot nu toe staat hij nog niet op Mp.

Ed zei we kunnen wel in de buurt rond gaan rijden maar dadelijk zien we en kind op die fiets fietsen en moet je die fiets dan afpakken van zo’n kindje :naughty: Dat kun je ook niet maken, toch.

Gelukkig zijn we al naar andere fietsen aan het kijken.

@mar27 wrote:

Mama van Anne, je hebt gelijk hoor, normaal staat hij nooit een weekend op school maar door de omstandigheden was het nu misgelopen :frowning:

Toch blijf ik het wel ‘knap’ vinden want ze hebben twee van die hoge hekken met punten over gemoeten :think:

Ed zei we kunnen wel in de buurt rond gaan rijden maar dadelijk zien we en kind op die fiets fietsen en moet je die fiets dan afpakken van zo’n kindje :naughty: Dat kun je ook niet maken, toch.

Was ook geen aanval hoor, het is erg jammer dat mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven, maar helaas. Nu ligt er weer een kleuterjasje, mooi wit jasje buiten op het schoolplein hier, al vanaf woensdag. Gelukkig ligt het er nog en wordt het nog gevonden, maar ja ik begrijp dan weer niet dat die ouders niet even o de school gaan kijken.

Hopenlijk vinden jullie snel een leuke fiets :hug:

@mar27 wrote:

Nee maar dan kan je wel vragen waar zijn papa en mama wonen :angel:

Zo das balen zeg, maar zou die fiets niet gewoon meegenomen zijn voor de hekken dicht gingen? Ik neem aan dat Jimmy (leuke naam hè? :wink: ) en zijn tante niet als allerlaatsten weggingen…

(Ben nou als Bosschenaar wel beetje nieuwsgierig welke school :angel: )