Belachelijk..

Kan me voorstellen dat 7,- meer in een keer wat veel van het goede is, maar zoals je zelf al aangeeft lees je graag dus heb je het bedrag er zo uit :wink:



Ik heb zelf ook een lidmaatschap van 35,- en binnenkort krijg Jasper z’n eigen gratis lidmaatschap. En aangezien ik nu ook weer studeer ben ik ook nog eens gratis lid van de uba- heeeeeeeeel vervelend :mrgreen:



Ik ben namelijk wat je noemt een boekenworm, nou ja vrienden van mij noemen me wel eens letterstofzuiger :shifty: Ik lees ook gemakkelijk 3-4 boeken per maand(zo niet meer :shifty: ) weg. Lezen hoort er voor mij gewoon bij. Als ik 's avonds niet een beetje gelezen heb, kan ik gewoon niet in slaap vallen. En zo heb ik nog meer momenten op een dag dat ik ff een hoofdstuk of 2 lees. Ik merk wel dat ik sinds een jaar of 2 minder literatuur lees en meer informatieve boeken, binnenkort maar weer eens wat literatuur pakken - voor de afwisseling :mrgreen:



Ik gaf vroeger overigens gemakkelijk 30,- per maand aan boeken uit, vandaar dat ik nu lid van de bib geworden ben. Scheelt echt bakken met geld :wink: