belachelijk... tien jaar al weer

je staat er niet bij stil, maar het is idd al tien jaar geleden sinds de aanval op de Twin towers…



Ik heb dat wel vaker, met dit soort nieuws en dat je al hoort, 8 jaar geleden, 15 jaar geleden… 10 jaar geleden…



komt het omdat het nog als de dag van gisteren leek? hoe komt het toch dat de tijd dan zo snel gaat? tss

Dat had ik afgelopen Zaterdag toen ik Treme keek, en op Google nakeek hoe het nu in New Orleans gaat na Katrina. Ik stond er versteld van dat dat alweer 5 jaar geleden is.

Er was in het nieuws dat William en Kate samen het graf van lady Di hebben bezocht. Heb het even opgezocht en het is gewoon al weer 14 jaar geleden dat zij om het leven is gekomen. :o Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren dat het op het nieuws was.

Ze was toen precies even oud als ik nu ben :frowning:

Twin towers gebeuren zal ik ook nooit vergeten. Was mijn eerste verjaardag zonder mijn vader die toen in februari overleden was :cry: . Ik had toen al zo’n dubbel gevoel komt er ook nog visite die toen het vreselijke drama vertelde. :frowning:

Wel 1 voordeel, mijn verjaardag vergeet niemand :wink:



Ik heb het ook wel eens met tv series die ik toen super vond en net ‘nieuw’ was. :lol: en als ik dan die kleren nu zie enz :lol:

@Judith75 wrote:

Er was in het nieuws dat William en Kate samen het graf van lady Di hebben bezocht. Heb het even opgezocht en het is gewoon al weer 14 jaar geleden dat zij om het leven is gekomen. :o Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren dat het op het nieuws was.

Ze was toen precies even oud als ik nu ben :frowning:






Dat hoef ik dus niet op te zoeken, mijn dochter is in januari 1997 geboren en Diana stierf toen mijn dochter 7 maanden was, in augustus dus dat jaar…

Staat me nog zo op het netvlies…

Dat vond ik zo erg… :frowning:

Ik heb hier drie bewijzen rondhobbelen van hoe snel de tijd toch gaat…



Eind mei wordt Sas ZEVEN!! Ik vind het nog zo maf klinken, dat ik een kind van zeven heb… Maar dit zal voor een ieder herkenbaar zijn…



Gelukkig heb ik ook nog een kleintje die, as we speak, ongegeneerd met rode, ruwe wangen door doorkomende kiezen, gepaard met een hoop gekreun en gesteun haar luier vol zit te kleien… Dat houdt me jong! :inlove:

Is de dood van Fortuijn vandaag ook niet 9 jaar geleden?



Tijd gaat idd supersnel! Vorige week zat ik de top 500 van de 90’s te luisteren, pff dan denk je ook steeds dat was al 14 jaar geleden… dat was toen, 16 jaar geleden…

Marion, je spoiler :inlove:



Ik heb dat ook inderdaad. Tim wordt 6 jaar in september en Amy is al 4.

Ik heb dus schoolgaande kinderen :shock:



Vanochtend kwamen ze me (beide volledig aangekleed en dus zelf gedaan!!) wakker maken om te zeggen dat ze honger hadden.

Moet ze dus alleen nog leren dat ze zelf hun brood gaan smeren en dan zit mijn taak er op :lol: :lol: :lol:

@Judith75 wrote:

… en dan zit mijn taak er op :lol: :lol: :lol:






:lol: :lol: Als het toch een zo makkelijk zou zijn…



Fortuin, inderdaad ook vandaag… Ook van dat feit weet ik nog precies waar ik was. In de auto, luisterend naar 538, Dennis Ruyer op de radio en die vertelde het nieuws. Ik dacht eerst dat het het begin van een grapje was… Helaas was dat niet het geval…



Diana, de ochtend na het stappen in Meppel. Ik logeerde bij een vriendin…



Twin-Towers; schrok me rot want mijn groepshoofd, die met een klant aan het bellen was, zat te huilen. De klant die hem aan de lijn had vertelde het hem. Mijn collega vertelde het nieuws toen aan ons.



Guusje Nederhorst; ik liep van de C1000 terug naar huis en A belde mij.



Beving Japan; ik zou op de koffie bij mijn Din. Toen ik daar kwam stond ze roerloos voor de TV…

ja hoor, Marion, ik kan me best voorstellen dat je het maf vindt klinken dat je een dochter van ZEVEN hebt !

Hoe denk je dat het voelt, als kok-mama, als je kan zeggen:

mijn oudste dochter wordt in oktober VIJFENTWINTIG !



Michaël houdt me jong hoor ! En Kobe natuurlijk ook…



en geloof me dames (en Judith75 in het bijzonder :wink: ): onze taken als mama zitten er heus niet op eens ze alleen kunnen boterhammetjes smeren hoor.

Er is een gezegde van: kleine kinderen, kleine zorgen en grote kinderen, grote zorgen. Er zit waarheid in ! Geloof me !!!



liefs

Gerda

Gerda, ik weet er alles van. :wink:



Was natuurlijk ook een geintje van mijn kant. De zorgen om je kind houden nooit op, al ben jij 80 en je kind 50 volgens mij.

Wij waren op huwelijksreis in Kuala Lumpur. Hotelkamers met uitzicht op de Twintowers daar. Toevallig zapte mijn man naar CNN en hebben we de allereerste beelden gezien. Errst nog met de gedachte dat het een film was, maar een film op CNN??



Heel luguber op het voeteneinde van ons bed zagen we de torens van New York op TV en draaiden we ons hoofd naar rechts dan schitterden de lichtjes van de Petrona towers ons toe.



Dussss…we zijn dit jaar alweer 10 jaar getrouwd!

heb dat idd ook regelmatig met dingen ‘is dat alweer zo lang geleden’ :shock:



Vooral ook met mijn kinderen trouwens… eind juni wordt de oudste 7.

Wat heb ik een kind van 7?!?! Nog even en hij gaat naar de middelbare school (oké oké overdrijven is misschien een vak, maar over 5 jaar denk ik vast ‘is dat alweer 5 jaar geleden dat ik dat schreef?’).



TwinTowers… kwam uit collegezaal (waaat zat ik 10 jaar geleden nog gewoon in de collegebanken), telefoons gingen weer aan en de ene na de andere begon te piepen. Sms’jes, telefoontjes en geschokte ‘echt niet!’ reacties.

Snel een tv gezocht en de beelden gezien… en daar nog een hele tijd gestaan met een hele groep.

ik moest laatst mijn rijbewijs verlengen… tjee… 10 jaar alweer

@Judith75 wrote:

Er was in het nieuws dat William en Kate samen het graf van lady Di hebben bezocht. Heb het even opgezocht en het is gewoon al weer 14 jaar geleden dat zij om het leven is gekomen. :o Ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren dat het op het nieuws was.

Ze was toen precies even oud als ik nu ben :frowning:




Ik was er per ongeluk bij. Ging net 1 maand met mijn ex, gelijk een weekend naar londen…



menn… dit was onvergetelijk, zelfs als ik het er nu nog over heb, krijg ik kippevel… wij stonden bij buckingham palace toen elton john ging zingen… je hoorde al niets op straat, zelfs geen hond die blafte en heel bizar… zelfs geen vogel…



en al die bloemen, prachtige teksten gelezen die je nooit meer vergeet… ongelofelijk…wat een impact…