bel spelletjes

doet iemand hier wel eens mee aan de belspelletjes???

en zo ja win je wel eens wat???

word er uberhaupt weleens wat gewonnen met bijv. staatsloterij, of psotcode loterij.

ben benieuwd!!!

liefs nathalie en wessel

ik heb weleens gebeld naar zo’n belspelletje maar eer je er doorheen ben ben je al failliet geloof ik…

het is namelijk niet simpel even bellen en getrokken worden door de computer

je moet op het juiste moment bellen (elke zoveel sec word er iemand doorgelaten) als je dat is gelukt moet je nog een code kraken en dan word je pas uitgeloot of je de gelukkige bent…

ja ik zat net dr. phill te kijken en tegelijker tijd wessel de fles te geven en toen kwamen die belspelletje er tussen door.

kon helaas niet zappen…maar de opgaves zijn zo simpel maar er zijn niet veel mensen die er doorkomen met het juiste antwoord.

ja ik denk dat ze(tv mensen) enorm veel geld verdienen met dit soort programma’s.

nee ik vind het belachelijk en geld weggooien …

de kans dat je iets zou winenn is nillhill :shifty:

enne ja als kind heb ik vaak zat mee willen doen :shifty:

maar ja btg was toen zo op …

nu heb ik abbo is wel aanstekelijker maar ik doe het wijselijk niet …

Ik heb nog nooit gebeld en ga het ook niet doen… echt zonde van je geld die belspelletjes! Wat betreft de loterij doen we heel sporadisch wel eens mee met de staatsloterij, maar we winnen nooit wat. Nog geen euro :roll:

Bedoel je ook andere belspelletjes?

Ik heb in april nl een super gave duowagen gewonnen van One tree hill bij een bel actie van Ouders van Nu

Deze maand heb ik meegedaan met de bel actie van Kinderen en wat denk je? Ha ha weer prijs! Een lang weekend Landal!

Dus… het kan wel hoor! Normaal heb ik ook niet zo’n mazzel maar nu dus wel! (heb ik toch liever ooit nog dat miljoen trouwens…)

gr

muts

Nou ik heb in een melig bui met een vriendin 1 x gebeld naar een belspel op een zaterdagochtend…1x bellen: en 5000 euro rijker!!! dus het kn wel…maar dit is wel 5 jaar geleden ofzo…toen er nog shows omheen zaten…

haha wat goed zeg!!!

en idd je moet gewoon mazzel hebben denk ik.

ik heb idd ook wel eens wat gewonnen bedenk ik me nu.

een speelgoed van little people.

erg leuk…maar het zal voorlopig nog in de doos blijven want wessel is te klein.

liefs

ik doe nergens aan mee, ik heb gewerkt bij Lotto dus ik weet dat de kans echt zwaar iniminie is :roll:

die belspelltjes vind ik vrselijk, bel ik dus ook nooit heen!

Belspelletjes op de televisie heb ik misschien drie keer in m’n leven gebeld…

Maar ik doe wel mee aan die prijsvragenlijnen in tijdschriften en daar heb ik nu al drie keer wat mee gewonnen :dance:

En ik stuur wel eens oplossingen en zo en soms win ik dan ook wel eens wat.

Grootste prijs tot nu toe: weekendje Londen! Daar ben ik toen samen met mijn moeder geweest.

@issie wrote:

Nou ik heb in een melig bui met een vriendin 1 x gebeld naar een belspel op een zaterdagochtend…1x bellen: en 5000 euro rijker!!! dus het kn wel…maar dit is wel 5 jaar geleden ofzo…toen er nog shows omheen zaten…

Dan ben ik wel eens benieuwd… Hoeveel belasting heb je daarover betaald? en ik hoorde ook dat het een eeuwigheid duurd voordat je het geld hebt…

Doe nooit mee aan die spelletjes.

Ik heb een keer meegedaan aan zo’n belspel bij Lijn4, en 250 euro gewonnen!

Kreeg het de volgende dag, en hoefde er geen belasting over te betalen.

Bij KINDEREN heb ik ooit een dierendraaitol gewonnen met zo’n bel en win wedstrijd.

In eerste instantie niet gewonnen, maar kreeg hem toch opgestuurd.

Misschien is er niet genoeg gebeld, en was het winnende nummer er niet uit, en hebben ze ze verloot onder de personen die gebeld hadden.

@Marionmulder wrote:

@issie wrote:

Dan ben ik wel eens benieuwd… Hoeveel belasting heb je daarover betaald? en ik hoorde ook dat het een eeuwigheid duurd voordat je het geld hebt…

Ik heb 25% belasting betaald…en had het binnen 3 weken…dus viel nog wel mee…

ik heb al 2x een dvd pakket en 2x een stickerpakket gewonnen erg leuk!!!

belspellen op tv doe ik (bijna) niet meer, kom er niet doorheen

belspellen in tijdschriften wel dat gaat beter meer kans denk ik

2 jaar geleden heb ik 3 keer met de hetzlfde anwtoord gewonnen, toen moest je nog van alles bij elkaar optellen enzo, die rekenspelletjes waren tenminste nog een uitdaging.

Je kon je antwoord intikken op je telefoon en zo wist je meteen of je het goed had.

En haalf jaar daarvoor ook al eens gewonnen.

Alles bij elkaar bijn €1700,- in de wacht gesleept (na aftrek van belasting) :mrgreen:

Ik heb er alles bij elkaar een keer of 6 voor gebeld denk ik, dus best een leuke winst :mrgreen:

Tegenwoordig doe ik niet meer mee, punt 1 omdat het een belediging voor de intelligentie van de gemiddelde Nederlander en punt 2 omdat het echt véél moeilijker is geworden om er doorheen te komen.

Daar komt bij dat ik nu 0909 en 0900 nrs geblokkeerd heb :wink: