whaha mijn zus en ik zijn vandaag net bezig geweest om het wiegje te bekleden. 10 jaar terug toen zus zwanger was van Wendy heeft ons mama het gemaakt, de bekleding. Een werk dat ze er van had…
NU is ze er al bijna 10 jaar niet meer bij ons, maar hebben diep respect voor wat ze voor het wiegje destijds naaide en er om heen maakte. Zus en ik hebben al moeite om nu die bekleding weer goed er om heen te bevestigen en vast te maken op de juiste wijze :shifty:
Ik wil je succes wensen, het is een pracht wiegje. :inlove: :thumbup:
Mocht je per ongeluk op makkelijke afstand van G.eldermalsen zitten dan weet ik misschien wel iemand die dit voor je wil doen (of die ik het in elk geval wel wil vragen… ze kan het zeker of ze er tijd voor heeft weet ik natuurlijk niet voor haar ).
Wij wonen in Tilburg. En alles wat te doen is met OV, is prima.
Eh dan moet ik nu gaan routenetten om te kijken of dat OV do-able is :lol: .
even gekeken… met de auto 40 minuten… lijkt me haast met OV niet echt lekker te doen, zeker niet met een wiegje… nu heeft zij wel een auto, maar weet niet of ze dan eventueel wiegje zou willen/ kunnen halen al dan niet tegen vergoeding van de reiskosten oid… kan het allemaal vragen natuurlijk als je wilt… valt in de categorie: nee heb je, ja kan je krijgen (ze knapt vaker wiegjes op omdat ze het leuk vindt)
Dit wiegje is nogal, euh, heftig, zeg maar… Dus heel handig mee te nemen in OV is hij niet nee. Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen, dus hey, het is altijd te proberen toch? Hij hoeft maar 1x heen en 1x terug, tenslotte. :lol: