bekleding maxi cosi tobi

wie weet waar ik losse originele bekleding ( dus geen hoes ) van een maxi cosi tobi kan bestellen / kopen? Ik heb op internet gezocht… maar kan alleen maar losse hoezen vinden…

EN bij ons is de bekleding compleet doorgesleten…

Wie kan me helpen?

compleet doorgesleten? een tobi? hoe krijg je dat voor elkaar??? :o

Hier zit Mies in een autostoel die al 6 jaar in gebruik is en er nog als nieuw uitziet :shifty:

maar goed, dat was puur even mijn verbazing hoor :shifty: google even op turtlechildproducts… die verkopen voor veel autostoelen nieuwe bekleding… wellicht ook voor de tobi inmiddels :thumbup:

@Cell wrote:

compleet doorgesleten? een tobi? hoe krijg je dat voor elkaar??? :o

Hier zit Mies in een autostoel die al 6 jaar in gebruik is en er nog als nieuw uitziet :shifty:

maar goed, dat was puur even mijn verbazing hoor :shifty: google even op turtlechildproducts… die verkopen voor veel autostoelen nieuwe bekleding… wellicht ook voor de tobi inmiddels :thumbup:

vroeg ik me idd ook af… zo lang zijn die stoelen toch nog niet op de markt!!!

Zou volgens mij eerder eens bij de winkel waar die vandaan komt raadplegen… vind dat niet echt ‘normaal’ dat die bekleding nu al helemaal door is!

hij is nu ruim 4 jaar in gebruik. Hij was net op de markt toen wij hem kochten.

De ene arm leuning is helemaal kapot en de vulling komt eruit.

niemand die het weet??

Zou gewoon even contact opnemen met de leverancier zelf. Die kunnen je vast verder helpen :thumbup:

Wij hebben de tobi nu ook ruim 3 jaar en die ziet er ook niet meer uit hoor. Maar misschien komt dat doordat hij al heeeeel erg vaak gewassen is. Anique was/is behoorlijk wagenziek en daardoor moest hij ook na bijna elke autorit in de was…

tja… dat zal idd niet helpen denk ik.

Wij hebben een romer king, blauw met zwart en grijs.

Ooit had ik er 4 van, nu nog maar 1.

Maar ze zijn allemaal wel intensief gebruikt, de 2 beste stoelen die in papa’s auto stonden en eigelijk alleen in t weekend bezet waren hebben we verkocht.

Deze is dus echt veel gebruikt.

Maar ik doe niet aan eten en drinken in de auto, we pauzeren regelmatig en dan word er gegeten en gedronken. Een klein zacht snoepje daargelaten dan.

Verder hebben we er zomers tegen het verkleuren en zweten altijd badstof zomerhoezen op gehad en hier ook 1 dame die wagenziek is, maar ik heb in haar stoel altijd een molton gelegd met een dikke badhandoek erover, gaten ingeknipt voor de riemen en voila.

Ben gewoon nogal zuinig op spullen zoals autostoelen en kinderwagens enzo.

In de buggy die we hebben word ook niet gegeten of gedronken. Je wacht maar tot we thuis zijn en anders als we ergens heen gaan, dan haal ik hem eruit en gaat hij gewoon op een stoel.

Ik gruw echt van gesmeer :shifty: :oops:

Hier ook geen eten en drinken in de auto hoor!

Is ook niet handig als je wagenziek bent :wink:

Zomerhoes hebben we er ook meerdere van, maar als ze op een ritje van een half uur al zeker 5/6 keer moet spugen gaan die er ook hard door (en dan moet je nog terug)

Gelukkig is ze nu ouder, heeft nu standaard een groot badlaken op schoot en geeft goed aan als ze moet spugen en kan ik optijd stoppen :thumbup:

Maarja dat ging niet toen ze nog maar 11 mnd was…

weet er alles van… heel naar, zeker voor hen :frowning:

Ik ben gelukkig handig en heb al snel een molton van hema met zo’n anti lek laag verknipt tot een aantal onderleggers…

Moet wel zeggen dat ik het verschil in bekleding tussen romer king en maxi cosi zowieso nogal groot vind hoor.

Wij hadden 2 maxi cosi rodi’s en die zijn beide pakweg 2 jaar gebruikt. Toen waren ze al dun en pillig op de plekken waar ze zitten, met t hoofd leunen en de armen laten steunen en verkleurd ook.

Met Romer king heb ik dat probleem dus helemaal niet.

We hebben inmiddels al weer 8 maanden romer kids en die zien er echt nog steeds ongebruikt uit.

Dat was met die rodi’s na 3 maanden al niet meer het geval.