Ik heb een Romer king… (zonder extra hoofdsteunding die je kunt verschuiven). Dat is er 1 met een 5 punts gordel.
ik heb de bekleding gewassen omdat ik m wil verkopen, maar eh, shoot… ik weet niet meer hoe de gordels aan de achterkant vast moeten.
De schouderbandjes zitten met eenklemmetje door de gleuf, maar waar moeten de lange gordels aan vast. Ze moeten wel ergens aan vast om de riemen losser en strakker te kunnen maken…
en ik dacht dat ik nog zo goed had opgelet…
kan iemand mij helpen, of desnoods met beeld, haha…
uit de handleiding met kleine zwartwitplaatjes wordt ik nog niet veel wijzer omdat het ook een ander stoeltje was
Zitten ze achter niet vast aan zo’n metalen klem? Als je ze door de bekleding en stoeltje doordoet boven zitten ze eerst vast met een schuifje. Aan de onderkant (achter de stoel dus) zit een metalen klem waar je allebei de gordels aan vast kunt maken. Aan die metalen klem zit dan weer de gordel die aan de onderkant uitkomt en waarmee je de gordels strakker en losser kunt maken. Snap je?
Anders moet ik eens goed kijken bij onze römer king, weet alleen niet zo snel waar die is. Mijn schoonouders hadden hem altijd in de auto omdat wij een andere hadden. En onze römer king is al 10 jaar oud, weet niet of dat dan wel dezelfde is.
haha ik snap het…
ik zal eens kijken… lijkt wel of ik iets mis aan de achterkant… anders moet ik gewoon eens morgen bij mijn zusje kijken… alhoewel, die heeft weer maxi cosi…
maar ga nog wel even rommelen
ja hoor… klem gevonden!