Bekkenonderzoek

10 juli moet ik weer op controle bij de gyn. Ik krijg dan een bekkenonderzoek. Tenminste als deze beeb dan nog niet is ingedaald. Dylan is namelijk ook nooit ingedaald en met een ks geboren.



Iemand enig idee wat er precies gebeurt tijdens zo’n onderzoek. Ik ben het namelijk vergeten te vragen.



Petra

helaas… kan je niet helpen maar hoop dat het niet nodig is!!!



groeten

muts

Hier nemen ze dan een foto om te zien hoe breed je bekken is. Heb 2 vriendinnen die dat hebben gehad. Ze meten dan hoe breed de doorgang is, is die kleiner dan een bepaald aantal cm dan wordt er besloten KS te doen.

Maar hoe het bij jullie gaat, geen idee??

Ik heb het ook gehad omdat Nigel niet ingedaald was en ze wilden weten wat de reden was. Ik heb een echo gehad, om precies te kijken of Nigel een grote baby was, daarbij hebben ze ook inwendig onderzoek gedaan, om te kijken of mijn bekken te smal waren in verhouding tot het kindje en daarbij hebben ze ook bekeken hoe mijn bekken waren. Ik vond het verschrikkelijk zo’n inwendig onderzoek met mijn benen in de beugels :oops: , kreeg wel een compliment van de gyn, ‘ik had een mooi bekken, mooi rond en vrouwelijk’. Nou ik kan andere complimentjes bedenken die me blijer maken :wink: . Maar er was niets te vinden waarom hij niet ingedaald was. Hij is alsnog met een spoedks geboren, door meerdere omstandigheden.

bedankt voor de reacties. Ik ga er maar vanuit dat het een inwendig onderzoek wordt, dan kan het alleen maar meevallen.



Petra