Het is nu bijna een jaar geleden dat ik bevallen ben, maar mijn bekkenbodem is nog steeds niet hersteld. Na mijn weten heb ik alles gedaan, en de oefeningen doe ik nog steeds, maar het begint nu weer erger te worden. Ik kan hem zo moeilijk ontspannen,en hij voelt zo naar aan iedere keer :? Ik word er helemaal gek van
Kent iemand dit probleem?
Sorry ik herken het niet, misschien toch even de HA bellen? Of misschien met je ei te maken gezien je banner? :think:
Ik ken het ik loop al 3 jaar met bekkeninstabiliteit en het wil gewoon niet overgaan . Ik heb in totaal bijna 2 jaar fysio gehad en getraint bij de fysio de klachten zijn nu minder maar heb nog altijd last helaas.
Zou je zo geen tips kunnen geven eigenlijk :hug: :-*
Ik heb ook heel lang last gehad van mijn onderkant. Écht last, echt dat ik dacht dat ik een verzakking zou hebben. :oops: Ik vond het heel moeilijk om de stap naar de huisarts/gyneacoloog te gaan maken, iets wat ik uiteindelijk ook niet gedaan heb. Ik rijd al jaren fanatiek paard, en dat heeft me uiteindelijk erg geholpen. Ik ben weer gaan rijden, jong paard, en tegen de tijd dat ik er weer bijna dagelijks op zat verdween mijn bekkenbodemprobleem bijna helemaal.
Bijna helemaal, want vrijen is nooit meer geworden wat het geweest is. Het doet veel sneller zeer en we hebben een tijd onmogelijk ook maar iets kunnen doen zonder glijmiddel, iets wat voorheen nooit nodig was. Het spontane was er behoorlijk af.
Ik ben heel erg benieuwd hoe ik er nu vanaf ga komen. Eén ding is zeker: ik zit zo snel mogelijk weer zo vaak mogelijk op mijn paard.
Dat paardrijden doet natuurlijk (lang) niet iedereen, en als ik jou was zou ik toch zien of ik een afspraak met de huisarts of gyneacoloog kon maken. Het is volgens mij niet normaal dat je zo lang moet herstellen (ik heb bijv. ook echt gedacht dat er iets onherstelbaar beschadigd was, of dat ze me veel te strak dicht genaaid hebben daarzo :oops: ).