Bejaarden krijgen ruzie om serie the A-team

Sorry hoor moest dit effe laten zien , niet normaal en dat op die leeftijd… Aan de ene kant lachen maar aan de andere kant, ze bloedde heel erg… :o

TILBURG - Een bejaard stel uit Tilburg heeft maandagavond ruzie gekregen over de televisieserie The A-team. Daarbij heeft de 73-jarige man zijn 82-jarige vriendin mishandeld.

De vrouw wilde niet dat hij naar de televisieserie keek, waarna de man haar in het gezicht sloeg. De politie trof de verdachte en het slachtoffer met een bebloed gezicht op straat aan.

Ze zijn allebei meegenomen naar het bureau. Daar vertelde de man dat ze al vaker ruzie hadden gehad, omdat hij graag naar Hannibal, B.A. Baracus, Murdock en Face kijkt. Toen de vrouw maandagavond weer de televisie niet op ‘7’ wilde zetten, sloeg de man, die een paar biertjes op had, haar. Nadat de ruzie op het bureau was gesust, ging het stel samen terug naar huis.

:o

Tijd voor een tv’tje op de slaapkamer!?!

(ongeacht de leeftijd vind ik dit vrij zot… iemand gaan meppen om tv series)

Ja ik zat net dus ook met mn mond: :o

ohhhh mijn opa sloeg mn oma ook hoor :? Dat is kennelijk normaal in de oude generatie! Mijn moeder werd ook altijd geslagen door mn opa.

Ik sta er niet raar van te kijken eigelijk :slight_smile: Hier hoef mn vriend me geen 1 vinger aan te raken :lol: Met stoeien mag ie :mrgreen:

:shock: * kuch kuch * hmm beetje apart, en naar zeg!

Gezellig tv-avondje :shifty:

Ik zie mijn 82 jarige oma al klappen krijgen van dr vriend…

Denk het niet, ik breek zn nek persoonlijk denk…

@Rooike wrote:

Mja… Wij zijn tegenwoordig zo opgegroeid dat mekaar slaan niet goed is. In hun ‘‘oude’’ tijd was het de normaalste zaak van de wereld… vrouwen mochten ook niet werken, vrouwen mochten niet naar naakte mannen ‘‘die op tv werden uitgezonden’’ kijken… Mijn opa heeft me ooit willen slaan maar hij wist zich in te houden. Anders had ik hem nooit meer willen zien. Zelfs mijn vader sloeg me nooit maar mijn moeder mij dan weer wel omdat zij niks anders gewend was tijdens haar opvoeding!

@Mariiyelle wrote:

@Rooike wrote:

Mja… Wij zijn tegenwoordig zo opgegroeid dat mekaar slaan niet goed is. In hun ‘‘oude’’ tijd was het de normaalste zaak van de wereld…

Nou das ook niet voor iedereen, zo opgegroeid te zijn…

Mn ex is dan ook van de oude stempel, want heb genoeg klappen gehad.

Het gaat er echt niet om of het van vroeger is of van nu, mijn opa en oma sloegen elkaar echt niet!

Dus het is gewoon geen excuus om te meppen…