beige beertje Jonge gezinnenbeurs (zie foto)

Hallo allemaal,



Mijn dochter is gek op het beertje met tutlapje die ik gekregen heb op de jonge gezinnenbeurs in 2010. Afgelopen zondag is er eentje waarschijnlijk in de IJssel gevallen, heb hem niet meer teruggevonden. Ze had hem uit de tas gepakt (ik was er al bang voor) en ze is achter een hek boten gaan kijken. Nergens meer die knuffel te vinden… Terugweg in de auto huilen om ‘kuf’ Vandaag is ze haar reserve knuffel ook kwijtgeraakt. ERgens in huis bij mijn ouders, dus waarschijnlijk vinden we hem nog ergens terug, in een laatje bakje of zo… Maar nu ligt ze dus op bed zonder knuffel en daar was ze heeeel verdrietig om…



Jullie begrijpen de vraag vast al: wie heeft er ook zo’n knuffeltje en wil hem opsturen? Hoeft niet gratis uiteraard!

zit er een rammeltje in het kopje?



shalom

Ik heb er eentje voor je…met idd een rammel in het koppie, en een label van Jonge Gezinnen eraan.

Ja dat klopt, er zit idd een rammeltje in en een labeltje van jonge gezinnen!

Zou ontzettend blij zijn met een extra knuffeltje!

Inmiddels is er eentje gevonden, die ga ik zo ophalen.

Vanmorgen heeft ze meerdere keren om haar kuf gevraagd en overal gezocht, zo sneu!



Shalom je hebt pb

Beetje late reactie, ik kijk hier niet zo vaak.



Deze knuffel is ook de favoriet van onze jongste. Bij Prenatal hebben ze een soortgelijke knuffel. Ook met een rammeltje in zijn hoofd. Ze hebben er ook meerdere diersoorten.