Sinds kort ben ik gestopt met de bv, maar liet Yari nog wel gewoon proberen te drinken zonder dat er iets uitkwam.
Meneertje had al vrij snel in de gaten dat er bij mamma niets meer te halen valt en wordt nu dus boos als ik probeer m’n tepel in z’n mond te stoppen.
Maar nu heeft hij dus iets nieuws, als hij moe wordt gaat ie aan m’n shirt zitten trekken en wil dan gewoon graag met z’n gezichtje op mijn blote borst liggen :inlove: , zonder ook maar de tepel in z’n mondje te willen nemen want hij heeft zijn speentje dan in, wel gaat ie met z’n priegelvingertjes in mn tepel knijpen (auw)
Herkenbaar, en wat moet ik hier nu mee?
Lekker laten gaan en nog even genieten van de kroelmomenten of kan dit gewenning worden zodat ie het afmoet leren ofzo.
Want als er 1 ding is wat ik bij Yari wel heb geleerd is dat aanwennen snel gebeurd is maar afleren niet.
Ik geniet er wel van hoor, want heel eerlijk gezegt mis ik het voeden wel en op deze manier heb je toch nog dat lijfelijke contact.
:-* Wendy
Als je er zelf ook erg van geniet zou ik het niet afleren maar het wel zo zien te regelen dat het op gezette tijden gebeurt?
Ik noem maar iets, alleen na het douchen s’ochtends/s’avonds?
Niet dat Yari je shirt omhoog trekt als de buuf koffie aan het drinken is bij je of zo :mrgreen:
Ben best jaloers eigenlijk…Nina wil niet meer knuffelen, die wil alleen maar gáán :inlove:
Oooow lijkt me heerlijk! Ik heb natuurlijk helemaal geen BV ervaring (nog) mar ik geloof dat ik het inderdaad zo zou aanpakken als Mellie zou doen.Als je kleintje er dadelijk is komt er weer voeding, wellicht dattie dan nog es een lekker slokje krijgen kan! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ow heerlijk… dat is zijn manier om toch nog lekker bij die zachte mama borsten te zijn zonder te willen drinken… och ik krijg helemaal een geniet momentje… :inlove:
Vanmiddag tijdens de middagdut heerlijk met hem op bed gelegen,
hij heeft er enkel behoefte aan als hij echt moe wordt.
Dus overdags mag die lekker hangen bij me.
S’avonds gaat hij direct naar zijn bedje, ben allang blij dat ie eindelijk s’avonds slaapt. Dat doet ie overdags dus niet in z’n bed dus valt ie bij mij in slaap.
Gewoon lekker van genieten :inlove:
Luca is ruim 4 jaar en als hij nog ff echt lekker bij mama wil zijn dan steekt hij een handje tussen mijn borsten (is zo lekker warm mam :inlove: ) en dan ligt hij met zijn duimpie tegen me aan,…heeerlijk
@niek1 wrote:
Gewoon lekker van genieten :inlove:
Luca is ruim 4 jaar en als hij nog ff echt lekker bij mama wil zijn dan steekt hij een handje tussen mijn borsten (is zo lekker warm mam :inlove: ) en dan ligt hij met zijn duimpie tegen me aan,…heeerlijk
Oh echt waar wat lief zeg :inlove: :inlove:
Dat heeft Sharon nooit gedaan, maar jongetjes blijven vaker knuffeliger dacht ik.
Heerlijk hoor zo’n kroelkont :inlove:
Dit effect ;-)?
@lydia wrote:
Dit effect ;-)?
Jaaaaaaaaaaah :inlove: :inlove: :inlove:
Lief hoor, maar jij geeft nog bv toch?
:inlove: :mrgreen: :inlove: