Behang vraagje??!

Nou ik heb een vraag over behang zoals de titel al zegt.





Bij twee deuren in ons huis(deurpost noem je zoiets en daar dan vlak naast snappen jullie hem noghihihi) Heeft onze jongste zoon een aantal maanden terug een stukje behang afgescheurd…De hele wand daarnaast ziet er nog ontzettend goed uit zonder scheuren en vlekken en dergelijk het zijn dus alleen die twee plekken!





Hoe zou ik dat nu zo simpel mogelijk op kunnen lossen zonder gelijk twee wanden opnieuw te hoeven behangen?



Iemand misschien tips?

ben ook wel benieuwd, melissa heeft op haar slaapkamer een hele lap behang eraf gescheurd!!



Ik kijk even mee

@oessie wrote:

ben ook wel benieuwd, melissa heeft op haar slaapkamer een hele lap behang eraf gescheurd!!




Om die reden hebben wij dus nergens behang in huis… :mrgreen:

:mrgreen:

mischien een likje verf in dezelfde kleur?

of heel voorzchtig die baan eraf halen/ krabben. en dan een nieuwe baan plakken? wel een heel secuur werkje dan. of die baan eraf halen tot de helft zeg maar en dan een halve baan plakken.



succes :thumbup:

Ik weet niet hoe je inrichting verder is, maar misschien kun je op een paar plaatsen een baan behang plakken van een afwijkende kleur, zodat het net lijkt of het zo hoort. Is modern toch op het moment.

ik zou een effen kleur behang opzoeken die bij het overige behang past (als het overige een motief heeft) of juist contrasteert als het bijvoorbeeld ecru behang is en dan zou ik langs zijde een kader om de deur heen plakken (dus ook bovenlangs, tenzij je een bovenlicht hebt) en dan mooi in verstek snijden en er gewoon overheen plakken. stroken van een cm of twintig breed ofzo :thumbup:

lbc ik wilde het net gaan typen! :lol: Ik zat te denken als ik nou een behangrand koop in barok of iets dergelijks en dat langs alle deurposten plak dan heb je het zelfde idee ook! Gewoon een soort van versiering van je muur!





Misschien toch een idee



En maria ik zou dat ook kunnen proberen maar iomdat door het sausen(schrijf ik het goed) van de hele wand 2 jaar geleden zie je nu dus geen naad meer die normaal tussen de banen te zien is. Dus zou ik er een nieuwe baan bij plakken dan zie je dus heel duidelijk verschil denk ik

Cell het overige behang is helemaal wit! Dus zou ik dan barok erbij kunnen doen? als strook ook boven de deur en langs de deurpost?

dat is ook een leuk idee wat cell zegt :thumbup: je kunt ook kant en klare behangranden kopen :thumbup: