behang met schapen vraag

Hoi,

Hier op KOK was een tijdje terug iemand die in de kinderkamer een behang had met schapen…

Van die happy horse schapen (zie foto)…

Ik heb haar toen een pb-tje gestuurd waar je dat kon kopen en daar heb ik toen ook netjes antwoord op gehad…

… en nu ben ik dat pb-tje kwijt :? en ik kan ook niet meer vinden waar je dat behang kunt kopen…

HELP!!! Ik ben zo in love op dat behang…!

En nu mag ik het eindelijk gebruiken en kan ik het niet meer vinden…

Liefs,

Noortje

Je hebt PB !!!

Jij ook! :mrgreen: :-* :-* :-* :-*

wonderwand? En dan klikken op baby.

Wij hebben ook schaapjesbehang :inlove:

Liefs,

Winnie

Dat is zulk leuk behang. Femke heeft 1 favo knuffel en dat is dat schaap. :inlove: :inlove: :inlove:

Winnie11, mooie kamer!

Wij hebben hem ook :inlove: Was er ook al helemaal gek van, al voor ik zwanger was :oops:

Wat grappig zeg die mega schapen als behang :thumbup:

prachtig!

Waar kan je het behang kopen?

Soms kun je ook behang ‘op maat’ laten maken. Dan zoek jij het plaatje uit en zij drukken het voor je af als foto min of meer. Unieker dan dat kun je het geloof ik niet krijgen! :mrgreen: Alleen waar het kan…geen idee…lijkt me meer iets voor de betere speciaalzaken…zit geloof ik in Hengelo een Decorette…waar vroeger de Gamma zat in die straat ow verrotjeknor kan niet op de straatnaam komen…zat iig ook de machinefabriek…en hoe die heet kan ik ook zo niet opkomen :oops: Is iig redelijk dicht bij jullie in de buurt Noortje…straat zat vroeger ook de Aldi. :angel:

Ik had hem besteld via 8888888

Dan naar fotobehang en dan kinderen…

edit beheer

even googelen op fotobehang :thumbup:

Bedankt dames

(heb gegoogeld op fotobehang :smiley: )