Vandaag is zo een dag dat ik ernstig wenste ergens een stukje behang over te hebben. Een flinke bubbel in de vorm van Peter zou dan niet misstaan…
Het gaat hier vandaag al de hele dag zo…
Peter staat op, ik verschoon hem en kleed hem aan, we gaan naar beneden… “mama optillen, ik kan niet zelf” Peter je doet het wel zelf, mama kan jou niet meer tillen, mama wil je wel een handje geven…
zijn reactie:
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Peter gaat weer naar boven want hij heeft gepoept, ik verschoon hem weer, hij zal zelluv lopen maar ik beloof hem te wachten terwijl hij nog even zijn hond pakt.
Ondertussen gooi ik zijn luier vast naar beneden, Peter hoort dat en nog voor hij ziet wat ik nou eigelijk deed is het
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Peter wil drinken, hij knoeit echter behoorlijk en zijn shirt is nat, volgens hem heeft zijn beker geplast. Om hem te helpen zet ik zijn beker op tafel, oeps foute boel, dat was dus niet zijn idee van een oplossing
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Peter speelt boven, ik hang een plankje op, hij komt kijken en ik zeg hem gewoon op normale toon dat hij nergens aan mag komen. Hij mag kijken vanaf het bed.
zijn reactie wederom
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Ze maken ruzie om een stuiterballetje, ik waarschuw 2x dat als ze niet ophouden en gaan samen doen, mama het afpakt.
Ik pak het af want ze houden niet op.
Peter: Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Hij kruipt onder de trap en gooit van alles van mijn bureau, dus ik zeg hem dat hij niet onder de trap moet spelen. Voorzichtig doen he.
zijn reactie:
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Nou je raad het al, ik kan nog wel 6 dingen opnoemen en dan kunnen jullie wel invullen wat zijn reactie is. Daarom… stukje behang over?
pfffttt, t is weer maandag :roll:
mag ik dan zelf ook even
Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :shifty: :silenced:
:think: dat klinkt allemaal bekend…alleen hier op de donderdag altijd…
(kdv-dagje)
maaruh heb geen behang meer over…jammer genoeg
'k Heb geen behang, maar wel :hug: :hug: :hug: voor jou!
:-* Heleen
Wessel heeft geleerd:
Praten doe je met je mondje… niet met je “wheeeee”…
:lol: :lol: :lol: :lol:
“I don’t like mondays…”
Sterkte… op naar een “dolle dinsdag?”