Begonnen met inbakeren...maar nu....

Sinds vorige week vrijdag zijn we begonnen met inbakeren in doeken, de puckababy werkte niet.

Ik dacht dat onze zoon toch wel echt rustiger er van werd maar sinds vanaad huilt ie de hele dag door en is bijna niet te troosten…is dit nou de protest, of had dat al eerder moeten wezen? heb wel van de week een halve dag gehad dat hij ook steeds huilde en niets wou.



Iemand ervaring?



Liefs, renate

Misschien even proberen hoe hij het zonder inbakeren doet ?



Hier werkt de puckababy echt geweldig, vanaf de 1ste dag huilde ze heel wat minder…Slapen ging ook een heel stuk beter. Me meisje ligt er nog steeds in, afbouwen gaat nog niet zo, want zodra ze zonder zak 's nachts slaapt, dan slaapt ze niet meer door.



Maar ging het de eerste dagen wel beter toen je met inbakeren bent begonnen ?

Als je al wel verbetering hebt gezien, dan zou ik nog even doorgaan.

Probeer het bijvoorbeeld nog een week, spreek dit met jezelf af (of natuurlijk een andere termijn, wat jij prettig vind).

Maar als jouw ventje een pittig karakter heeft, zou ik nog even niet stoppen. Een week is nog niet heel lang.



Succes want het is erg vervelend voor jullie allebei :hug: :hug:



En het is ook gewoon heel moeilijk om te bepalen wat je moet doen :hug:

Bedankt voor jullie reacties, zonder doek is het niet te doen dan blijft hij maar huilen!

Vandaag heeft hij ook wer een erge huildag en als ik hem dan straks moet voeden kan ik hem niet wakker krijgen!



Ik ga gewoon nog even door.

Dze week belt de wijk VP weer terug hoe het gaat, mischien dat zij me verder kan helpen.



Groetjes renate

Wij hebben de dreamswaddle en Roan doet het er erg goed in, Eerst moet je kindje ook even wennen aan het feit dat het erin moet, dan moet gaan slapen etc. etc. Maar even doorzetten en dan gaat hij het vanzelf normaal vinden en lacht ie straks dat ding toe… ( Ja ik dacht eerst ook koekoek… Maar het is echt zo)

Bij mijn ene zoon hielp inbakeren heel goed. Toen mijn 2e ook zo ging huilen dacht ik dat hij ook wel gebaat was bij inbakeren maar hij werd helemaal gek.

Ik heb toen een inbakerzak gekocht waar hij in de zak dus zijn armen kan bewegen en dat was helemaal de oplossing.

Heb hem weer in de bakerzak gedaan sinds gisteren en moet zeggen dat hij wel weer iets rustiger is…Gister ging helemaal goed, vandaag ietsje minder maar niet zo erg als maandag!

vaak hebben kindjes toch ook een dip na het beginnen met inbakeren en is het daarom zo belangrijk om door te zetten??

Hier ook altijd een ingebakerd zoontje gehad, tot 3/4 maanden geloof ik, en daarna in de puckababy, de overgang na een slaapzak was ook na de puckababy moeilijk, maar heb er niet teveel drukte van gemaakt, ineens sliep hij in een slaapzak.

Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe het nu gaat?

Hoi hoi!

Sorry beetje late reactie, kijk niet meer zo vaak :oops:



Keano ligt vanaf 28 januari niet meer ingebakerd, en alleen maar met een slaapzakje aan met en lakentje over, en gaat super nu!!

Gelukkig hoeft hij niet meer ingebakerd te worden en heb gelijk allen puckababy’s verkocht! :smiley:



Liefs Renate