Beginnen met groente of fruit hapje?

Misschien meer cc geven???

gr Leonie

heb ik geprobeerd als ik hem blijf voeden tot hij voldaan is zit ik over de twee honderd maar daar houdt ie het niet veel langer op vol!

maar het gekke is als we hem wegen zit hij elke keer netjes op de groei curve.

ik ben alleen zo bang dat ze hem straks op het kinderdag verblijf niet gaan voeden op verzoek dat ze daar geen tijd voor hebben.

en ik weet niet hoeveel risico ik neem om op andere voeding over te stappen en stel dat dat niet werkt ben ik voor niks overgestapt en dan kan ik niet meer terug

mm lastig dilemma, misschien johannes broodpitmeel, dat maakt de voeding ook dikker. Alleen weet ik dan weer niet of dat hypo allergeen is. Heeft hij misschien zuigbehoefte???

gr Leonie

ook al geprobeert !! en hij wil alleen een fopspeen als hij genoeg gegeten heeft !

ben bang dat ik dan ook geen antwoord heb, ik zou met de ha overleggen want het cb heb ik niet zo een hoge pet van.

veel succes in ieder geval

:hug:

gr Leonie

Ukkie-pukkie: altijd als ik berichtjes lees over kindjes die “niet genoeg hebvben aan…” of “extreem hongerig” zijn vraag ik me af: in hoeverre ben je zeker dat je kindje huilt vanwege de honger? Wellicht speelt er iets anders en ben je nu je kindje aan het overvoeden :think:

nou geloof mij als hij geen honger heeft dan eet hij ook niet dat laat hij wel duidelijk merken.

en als hij begint te happen (zoeken naar de borst die ik hem jammer genoeg niet kan geven) en op moment dat hij de slabber ziet rustig wordt ben ik er wel zeker van dat het honger is, en er is iemand van het cb bij me geweest en die constateerde het zelfde.

en wat overvoeden betreft zoals ik eerder al schreef zit hij met elke weging op goed gewicht en lengte!

Het was geen kritiek hoor. Maar ik heb zelf bijna 5 maanden met een kind met een allergie gelopen terwijl zowel de huisarts als het cb me vertelde dat hij gewoon extreem hongerig was. Nou, niet dus… mn mannetje had zulke geirriteerde darmpjes dat er niets van de voeding werd opgenomen, daarom bleef hij honger houden. Daarnaast is het zo dat er tijdens het zuigen een stofje wordt aangemaakt waardoor ze minder pijn hebben, nóg een reden om te willen blijven drinken.

Maar goed, dit is er niet bij elk kindje aan de hand natuurlijk. Wilde het toch even meegeven.

oke daar had ik dus nog nooit wat over gehoord maar was het bij jou dan nog extremer dan dat ik heb beschreven?