Begin met IVF

Door noella - Tuesday 12 September 2006, 14:05



Hallo,



Wij zijn al bijna drie jaar bezig met kinderen. Na een aantal onderzoeken op het ziekenhuis hebben we vandaag te horen gekregen dat wij niet op normale wijze kinderen kunnen krijgen. Het voorstel is dus om met een IVF behandeling te beginnen. Wel even een schok om te horen. Ben best bang voor wat ons allemaal te wachten staat. Ben beniuewd of er mensen zijn die in het zelfde schuitje zitten of het allemaal al hebben meegemaakt. Misschien dat we daar door toch wat meer inzicht krijgen wat ons allemaal staat te wachten.



Gr Noëlla

Hoi Noella



Kan begrijpen dat het inderdaad een schok voor je is. Hebben ze ook een oorzaak genoemd?



Wij zitten met een aantal meiden bij het ivf/icsi topic en zijn allemaal bezig of gaan bezig zijn met ivf/icsi. Misschien vind je het leuk om met ons mee te praten en ervaringen te delen.

Hallo,



Da’s idd heel vervelend nieuws. En zoals je zelf al beetje aangaf…je bent niet alleen.

Net wat Juudje zegt; surf 's binnen in het IVF/ICSI topic. Daar staat vast heel veel, waar je jezelf in herkent en je vindt er een hoop info.

Sommigen hebben al een IVF poging achter de rug, sommige zitten er middenin…ervaringen genoeg.

Dus misschien tot daar.



Pebble

wij zitten ook in hetzelfde schuitje ik hoorde van de week dat ik te weinig zaadcellen heb in het sperma. Maar heb nog steeds geen onderzoeken gehad of informatie erover wat er bij mij nog kan worden gedaan.

Martin, maar jullie gaan wel verder met onderzoek? IVF is volgens mij, op zich, een prima optie toch voor jullie?



Succes

bedankt voor jullie reacties. waar kan het topic vinden?



Noëlla

Noella hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=959588#959588 vind je het topic over IVF en ICSI.



Alvast enorm veel succes!

@pebble wrote:

Martin, maar jullie gaan wel verder met onderzoek? IVF is volgens mij, op zich, een prima optie toch voor jullie?



Succes




GA volgende keer ook zeggen dat ik nu eerst onderzocht wil worden

Lijkt me toch de meest logische volgende stap? En concrete oplossingen…

Ondanks dat de gyneacologen heel aardig zijn, blijf je in zo’n ziekenhuis een nummer en gaat het aan de lopende band door. Ik merk wel dat je sterk op moet komen voor je eigen wensen en behoeften, en niet altijd klakkeloos ja of nee hoeft te knikken.