Beetje vroeg niet?

Kom ik vanmorgen beneden staat er een schoen met een schoteltje water er naast en Brian heel trots: Ja ik heb mijn schoen gezet!



:lol:





Ik heb maar even uitgelegd dat het nog wel even ging duren voor de sint in Nederland komt :mrgreen:

hahahaha :thumbup:

haha idd een beetje vroeg maarja de kindjes worden al wel helemaal gek gemaakt…(supermarkt, tv enz…)

Haha… lekker ding haha…

Liefs

haha! :inlove:





Hij kon het toch proberen? :lol: :lol:

Aaah, lief :inlove:



Ik weet wie er meteen zijn schoentje zet zodra Sinterklaas in het land is, hihi.

vind het wel een goeie :thumbup:

Luna heeft er nog geen erg in dat de sint alweer bijna komt anders had haar schoen ook allang weer gestaan, want toen de sint weg was bleef ze ook volhouden met haar schoen neer te blijven zetten :lol: :thumbup:

Haha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

Hij zal gedacht hebben, wie niet waagt enzv :wink: :mrgreen:

Wel leuk en lief hoor…ach wat is vroeg, hier in de buurt heeft iemand de kerstboom al opstaan :? :mrgreen:

@mama van anne wrote:

Wel leuk en lief hoor…ach wat is vroeg, hier in de buurt heeft iemand de kerstboom al opstaan :? :mrgreen:


NIETTT :shock:

@Affie wrote:

@mama van anne wrote:
Wel leuk en lief hoor…ach wat is vroeg, hier in de buurt heeft iemand de kerstboom al opstaan :? :mrgreen:


NIETTT :shock:




Ja, echt waar, wij keken ook even zo :shock: :o :eh: en :think:

Belachelijk!!

Oh wat schattig Francis!!! :inlove:

Je zou het schoentje toch bijna laten staan he…zo liefffff!

@mama van anne wrote:

Wel leuk en lief hoor…ach wat is vroeg, hier in de buurt heeft iemand de kerstboom al opstaan :? :mrgreen:




ik hoorde gisteren van een kokker die haar mooie zoon wel mee moest nemen naar de meeting omdat haar moeder iets met de kerstboom ging doen :mrgreen:





Maar eh Francis, Anna Sofie was 2 jaar geleden in september al zover.



Met dank aan Jetix meen ik :wall: die nu al dagelijk pietenjournaal hebben en sinterklaas in beeld brengen :?

was hij niet teleurgesteld dat de schoen er nog precies zo bij stond?

ach wat lief :inlove: Hij zal wel wat teleurgesteld zijn bij het horen dat de sint nog niet in aantocht is, of viel het mee??



Maar inderdaad kinderen worden nu al helemaal gek gemaakt voor de sint en piet. Ik stond laatst ook even in de supermarkt te denken of ik met niet in de maand vergist had :think:



Enuh die kerstboom… hier in de buurt zijn ze er her en der ook al mee bezig :roll: :eh:

Hier ook dagelijks de vraag “of Sinterklaas over 1 nachtje slapen al komt”.

Mijn antwoord: nog een hele boel nachtjes slapen, en dan is het eerst nog Sint Maarten en dan weer een heleboel nachtjes slapen en DAN komt Sinterklaas aan met de boot en mag jij 's avonds je schoen zetten!" :lol:

Hij heeft 't ook ineens weer heel vaak over hoe knap Sinterklaas is dat hij via het “kattengat” zo de schuur ik kan komen :lol: :wink: .



Ik ben blij dat ik geen Jetix heb!

en een kerstboom heb ik hier ook al staan!



buiten, in de tuin :mrgreen:

humor :thumbup: :thumbup: :thumbup: