Ons mannetje is nu 2 maanden en heeft een beetje last van verstopping. Ik doe al wat extra water bij z’n voeding, maar mag ik 'm daarnaast bijv. thee geven ofzo?
ja rooibosthee mag je geven , niet te sterk maken natuurlijk , je maakt net zoveel thee als water wat je er eigenlijk indoet , dus zeg … 160cc rooibosthee + … schepjes voeding.
vroeger… 5 jaar geleden haha , had niek nutrilon AR1 door die voeding slibte hij echt helemaal dicht , pure opgedroogde kogeljes poepte hij , toen ben ik nutrilon OMNEO1 erbij gaan mengen wat dat maakt de poep weer iets zachter.
weet niet welke voeding je gebruikt , maar nu bij soraya , heeft ze friso extra en daar deel ik 50-50 met friso comfort , werkt ook goed , in die comfort zit johannesbroodpitmeel en saar is de gezegende dat dat laxerend werkt bij haar. die comfort maakt het dat de poep zachter word.
roosvicee lax
Ik gebruikte bij de oudste eerst ook Omneo, mar dat beviel niet, zij kreeg juist meer last van de ontlasting. Met Friso comfort ging het wel goed.
De jongste gaf ik tussendoor nog weleens 1 of 2 theelepeltjes (lauw)water en dat hielp bij haar al.
Hier ook lauw water gegeven destijds met verstopping en dat werkte goed :thumbup: .
wij hebben bij de jongste heel lang van kruidvat gebruikt babyvoeding want op die dure merken reageerde ze slecht en de kruidvat komt ook goed uit de test
onze dochter heeft er meer dan jaar last van gehadt