Hallo,
Ik ben nu ruim 25 weken zwanger en heb best veel last van vocht uit mijn borst.
Vooral bij mijn rechterborst is het 's ochtends best nat in mijn t-shirt en vanmorgen lag er ook iets op het hoeslaken :think:
Ik slaap op rechts, misschiend at het door de druk kan komen :think:
Hadden/hebben jullie dit ook?
Is geen rare vraag, en het is ook niet raar
Tijdens de zwangerschap kan er al wat melk uit je borsten komen, ik had dat bij de eerste met 16 weken en nu bijna niet.
Je kan zoogcompressen gebruiken als je dat prettiger vind, maar het hoort er bij.
heeeelemaal niet raar!! Heel normaal zelfs! Je lichaam bereid zich druk voor op zn nieuwe taak straks.
Tips:
Let er op als je overdag lichte truitjes aanhebt, je kan de vlekken goed zien!
Als je zoogcompressen in doet heb je nergens last van. Ik heb ze van de thuiszorgwinkel, ze heten Jippies. Ik vind ze heel fijn want ze zijn superdun en je ziet de plakrand niet door je truitjes heen. Ideaal!
Als je snachts erg lekt, kun je op een badhanddoek slapen, hoef je niet iedere dag je bed te verschonen
Ik heb die van de etos gehaald van vind ze best groot en je zit ze ook goed onder kleding.
Zijn de zoogcompressen van de thuiszorgwinkel dan kleiner?
je hebt ze ook bij de HEMA en bij de Prenatal…de grootte weet ik niet, ik vond het ondingen, maar had er maar een 2 weken last van na de bevalling.
gr. Nienke
hallo
dat heb ik ook en het begon bij mij ook bij me rechter borst nu ook me linker en gelukkig alleen als ik slaap.overdag heb ik er gelukkig nog geen last van.
het is niet elke dag bij mij zo een paar dagen niet en zo word je weer wakker met een natte pyama.
ik schok ook hoor belde gelijk me moeder maar die moest lachen en zij dat het heel normaal was.haha
liefs :vlinder:
en wat als je juist helemaal geen vocht verliest? ik ben bijna 34 weken en mijn borsten zijn niet eens zo megaveel gegroeid. ook verlies ik helemaal geen vocht… betekent dat dat mijn melkproductie niet deugt?
en wat als je juist helemaal geen vocht verliest? ik ben bijna 34 weken en mijn borsten zijn niet eens zo megaveel gegroeid. ook verlies ik helemaal geen vocht… betekent dat dat mijn melkproductie niet deugt?
He meid,
Dat is juist een goed teken.
Ik heb het niet zoals jij dat hebt, maar wel als ik mijn borsten aanraak.
Helemaal niets om je zorgen over te maken, maar alleen wat meer was.
Gr Ellen