Hallo meiden,
Ik ben dus nu zwanger van de derde kleine en superblij :inlove:
Omdat t met Fieke allemaal niet zo loopt en veel zh in en uit lopen, loopt ons sexleven, doordat ik zo
ontzettend moe en totaal geen zin heb, n beetje in t honderd :oops:
Nu was t na gisterenavond ruim 1 maand geleden en had er wel weer zin in en ja je wilt je man toch ook
n beetje tevreden houden :mrgreen:
Omdat ik altijd vrij nauw ben en zeker na n maand geen sex te hebben gehad zag ik er weer best
tegenop :eh: Maar niets was minder waar en we schrokken er eigenlijk allebei n beetje van :o
Het leek wel of ik net was bevallen, alles was zo groot en wijd zal ik maar zeggen (jullie begrijpen vast wat
ik bedoel )
Ik ben pas 24,5 week zwanger en nu is mijn vraag(en)
Hebben jullie dat ook (of is er helemaal geen sex meer :mrgreen: )
Moet ik me ongerust maken en t maandag met de gyn bespreken :think:
Ik hoop dat jullie me n beetje kunnen geruststellen, want vind t zo vreemd en durf nu eigenlijk
helemaal niet meer
Hier al vanaf november niet meer gesext hoor want dat mocht toen niet van het ziekenhuis omdat ik al weeen kreeg en ik moet zeggen ik mis het ook helemaal niet.
Maar van te voren was dat bij mij ook zo wat jij beschrijft en anders als je het echt niet vertrouwd zou ik even je verloskundige bellen die snappen je vraag wel hoor!
volgens mij is het omdat alles wat beter doorbloed is enzo. (en iets vochtiger)
gaat allemaal wat soepeler. Ze zeggen ook vaak dat het middelste gedeelte van de zwangerschap vaak feest is
Misschien was je gewoon erg ontspannen?
Ik heb een beetje hetzelfde, ook altijd vrij nauw en merk ook echt verschil als er even tijd tussen zit, en had vorige week vrijdag een beetje dezelfde gedachte.
Ook mij viel het 100% mee, ik verwachtte ook buikpijn e.d. maar we hadden een ander standje (als we toch al persoonlijk doen… :)) waardoor het veel fijner was allemaal! Doordat ik me er niet lekker bij voelde was het sinds mijn zwangerschap dus ook erg minimaal, maar door deze ervaring heb ik er weer veel meer zin in.
Ik denk dat het toeval is en je gewoon lekker ontspannen en vochtig was, maar als je je er zorgen over maakt kun je t altijd vragen toch? De gyn heeft vast wel “raardere” dingen gehoord
Bedankt vor jullie reacties :-*
Mn man wil t nog wel n keer proberen :mrgreen:
Ik wil even wachten tot ik maandag bij de gyn ben geweest
Ik heb t bij allebei mn vorige zwangerschap niet gehad dus daarom schrok ik er wel van :eh:
Ik loop tegen het eind aan en bij ons is het ook nog geen enkel probleem. En sinds de zwangerschap is de vochtigheidsgraad, om het zo maar te zeggen, inderdaad toegenomen. Dus dat zou het kunnen zijn.
Hoe vochtiger hoe gladder, want alles is inderdaad beter doorbloed, waardoor er sneller sprake kan zijn van bloedingen wanneer er sprake is van stroefheid.
:mrgreen: :eh:
hier was ons sexleven tijdens mijn zwangerschap beter als ooit tevoren :oops: :mrgreen:
ik ben ook vrij nauw en na mijn bevalling heeft het ook weer even geduurd voor ik weer durfde , omdat ik toen ook inwendig gehecht ben
nu voel ik nog steeds af en toe van die prikjes (denk littekenweefsel) op de plaats waar ik toen gehecht ben
zeker tijdens een orgasme … ohhh wat een geweldig onderwerp :mrgreen:
heb ook heel lang heel duidelijk gevoeld wanneer mijn man klaar kwam
echt zoooo raar
HIer wel minder sex…maar we halen toch nog wel 2x per week gemiddeld!! Verder voelt het hetzelfde…die buik begint nu alleen aardig in de weg te zitten :oops:
@ellen84 wrote:
HIer wel minder sex…maar we halen toch nog wel 2x per week gemiddeld!! Verder voelt het hetzelfde…die buik begint nu alleen aardig in de weg te zitten :oops:
2 x per week :shock:
Nou ik zal dat maar niet aan mn man laten lezen :silenced:
@ellen84 wrote:
joehoe! ik vroeg me laatst al af of er nog meer waren
Ik moet juist mijn kerel steeds overhalen… die vind het maar eng… :wall:
hier is het echt gedaalt tot 0 :oops: moet ook eerlijk zeggen dat ik er totaal geen zin meer in heb en het van binnen erg pijn doet :oops:
en ik er daardoor ook totaal geen zin in heb.
Helaas tot grote spijt van mijn partner
Hahah B-F…ik dacht al…ben toch niet de enige :lol:
Viool dat had ik ook tijdens de zwangerschap van Lyora en bij die van Alyssa moest ik niks van sex hebben.
Hoe is het verder met jullie?
Groetjes Ellen
Hier alles super hoor
Moe, maar ja dat komt omdat ik thuis ben en n hele dag achter Fieke aan moet hollen en heb nu al
last van nesteldrang en dus moet alles schoon en heb vandaag bijv de oven schoongemaakt, omdat
die vorige week heb schoongemaakt en vandaag gebruikt heb en ja dan moet is schoon he :doh: :mrgreen:
Ben benieuwd hoelang dat dat aan blijft houden pfffffffffffffff
nu heb ik ooit een onderzoek gelezen dat het ook temaken heeft met welk geslacht kindje je krijgt
bij jongetjes word er extra veel testosteron aangemaakt wat ook word aangemaakt door de hersenen wat libido verhogend werkt
testosteron maakt dat je zin in sex krijgt
bij meisjes is dit niet zo en scheit weer een stofje uit wat libido verlagend werkt
nou als ik naar het onderzoek kijk dan klopte het wel :mrgreen:
haha nou bij mij klopt het onderzoek dus totaal niet :oops:
@poeizie wrote:
nu heb ik ooit een onderzoek gelezen dat het ook temaken heeft met welk geslacht kindje je krijgt
bij jongetjes word er extra veel testosteron aangemaakt wat ook word aangemaakt door de hersenen wat libido verhogend werkt
testosteron maakt dat je zin in sex krijgt
bij meisjes is dit niet zo en scheit weer een stofje uit wat libido verlagend werkt
nou als ik naar het onderzoek kijk dan klopte het wel :mrgreen:
Nou niet helemaal, want ik had t bij Loek ook niet :oops:
Ik ben sowieso niet zo sexueel gericht :shifty: ms dat dat scheelt :think:
Nu ik niet meer werk krijg ik wel meer zin, maar moest voor mn baan de hele week om 04.30 uit bed en
als je dan zelf om 20.30 op bed ligt helemaal uitgeteld dan helpt dat ook neit heel erg :mrgreen:
Allemaal smoesjes en dat weet ik ook wel, maar kan niets anders verzinnen
Zal ik daar eens n polletje voor in gooien :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Help je even n naam bedenken voor t topic, want ben even erg inspiratieloos :oops: