beetje onzeker????

Hoi allemaal,

Ik ben een beetje onzeker en hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

Zoals ik in me verhaaltje bij even voorstellen al had geschreven hebben wij een aardige medische wandeling gemaakt en zijn nu heel spontaan zwanger.

Nou is het volgende aan de hand.

We zijn afgelopen donderdag voor een echo geweest en er was een vruchtzakje te zien.

T ziekenhuis rekend vanaf de 1e dag van je laatste men dat was 25nov dan was ik donderdag 6 weken.

nou weet ik zelf zeker dat ik 8 dec mijn eisprong heb gevoeld.

Het vruchtzakje was te klein voor 6 weken en zou meer passen bij 4en half a 5 weken.

Er werd ons verteld dat het 2 dingen kan betekenen of ik ben korter zwanger of het is alweer gestopt met groeien en het gaat weer mis.

Heb wel af en toe een wat gevoelig gevoel in me buik.

Gezien vorige miskramen en buitenbaarmoederlijkezwangerschap ben ik zo onzeker.We moeten donderdag terug om te kijken of het gegroeid is.

Hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Groetjes Priscilla

ik denk dat je deze vraag beter kan stellen in het topic zwanger zijn

helaas kan ik je geen antwoord geven…

:hug:

Ik kan je ook niet helpen :frowning: :hug: :hug:

Toch welkom op het forum

ik kan je niet helpen, maar duim voor je…

ik verplaats je vraag naar de rubriek zwanger zijn…

liefs

Gerda

Hi, wat waardeloos zeg :? Dat is niet wat je wilt horen na alles wat jullie al hebben gehad :hug: Dan wil je geruststelling dat alles precies op termijn is en dat het hartje mooi klopt… Helaas kan niemand je hiermee helpen, je kunt er namelijk helemaal geen fluit aan doen :frowning: :hug: Dat is ook niet wat je wilt horen, maar ja er zijn genoeg vergelijkbare verhalen te vinden (hier op KoK maar ook op andere fora) en daar zitten erbij met een positieve afloop, maar helaas ook met een negatieve :frowning: Ikzelf heb 12,5 jaar terug de negatieve versie gehad met een bijna identiek verhaal, er was bij ons al een vruchtje met kloppend hartje te zien, maar het vruchtje was gewoon veel te klein :cry: Sterkte met die lange wachtdagen zo tot donderdag, blijft altijd waardeloos :hug: Duimen draaien evenzogoed wel voor jullie dat je gewoon een late innesteling hebt gehad, want dat kan ook nog he ook al heb je eerder je eisprong gemerkt :thumbup: :pray: :pray: :-*

Cil, wij begrijpen dat je onzeker bent en niemand kan je dat gevoel helaas afnemen :hug:

Je had deze vraag ook in je “eigen” topic" http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96688 mogen stellen hoor :hug: , daar had je geen nieuwe voor hoeven openen :wink:

Ik hoop nogmaals dat alles goed is, maar meer dan hopen kunnen wij en jij helaas niet doen :pray: :hug:

Nou hier dan één van die positieve verhalen om je op te beuren. Ik liep toen ik dacht 6 weken te zijn ook ineens 1,5 week achter. Schrok me een hoedje. Tot overmaat van ramp verloor ik ook wat bloed… Echo laten maken, en de zeer onvriendelijke zuster vertelde me dat ik me maar moest gaan voorbereiden op een miskraam. Maar ik moest de maandag daarop ook nog maar even naar mijn eigen ziekenhuis (was op vakantie) ‘ter bevestiging dat het idd mis was’.

Nou, die maandag in de wachtkamer was het precies twee jaar geleden dat ik mijn eerste miskraam had, dus tja… moest laaaang wachten en dat was niet leuk.

MAAR wat ‘schalde’ er door de kamer toen ze het echo-apparaat aanzetten… een kloppend hartje.

Ben zelden zooooo blij geweest, en het resultaat is nu een dikke boef van ruim anderhalf.

Ik duim voor je dat het bij jou ook zo af mag lopen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Groetjes,

LaBruja

nog een positief verhaal, ik was ook 8 weken zwanger van Ella toen ze twee weken achter lag qua groei. niet te geloven bij de geboorte woog ze bijna negen pond :shock: ik kreeg toen ook te horen dat het waarschijnlijk niet goed zat, wat hebben we er toen over in gezeten.

wil je even een knuffel geven :hug: en houd moed!

hoi meiden bedankt voor jullie reacties.

We hebben donderdag een 2e echo gehad en het hartje

van ons wondertje zien kloppen :smiley: we moesten wel heel goed kijken maar toch.

Ze denken dat we een kleine 6 weken zijn maar dat is over een paar weekjes beter te bepalen.

We mogen nu donderdag terug.

Liefs Priscilla

:inlove:

Wat een goed nieuws! Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap hebt!!

Oh meis wat fijn :inlove: :dance: :dance: Gelukkig hoor jij dus bij de positieve verhalen :thumbup: Nu keihard doorduimen naar de volgende echo op een sterke hartslag en een mooi spartelend beebje :inlove: :inlove: :pray:

:dance: :dance: :dance:

cil wat fijn dat je het hartje hebt gehoord (en gezien…)

Gefeliciteerd.

komt trouwens heel vaak voor dat je korter zwanger bent

Bij de oudste zat er een paar dagen tussen, bij de jongste 2 wkn.

Oh wat een goed nieuws dat het hartje klopte :dance: Dat het maar een mooie zwangerschap mag worden :inlove:

Goed nieuws!!! Gefelicteerd!

Groetjes,

LaBruja