Een poesdoes??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:
Bovendien heeft een vagina een bepaalde geur… ik bedoel als je je normaal verzorgt, de hele bende haar netjes kort/kaal houdt, dan hoef je alleen met water te wassen en is het echt goed hoor… je vagina hoeft niet naar parfummetjes te ruiken… het blijft een lap open vlees tussen je benen en heeft en bepaalde geur… die niet vies is, het wordt pas vies als je je niet wast…
Hmmm, had ik hier getypt dat het een schimmelinfectie kan zijn, omdat ik die ook eerder heb gehad, heb ik er nu zelf 1! Niet bij nagedacht dat het weer begon te jeuken ‘als je eraan zat’… Maar inmiddels is de jeuk zo erg, dat ik het wel zeker weet!
Morgen dus maar de huisarts bellen, balen dat ik er pas in het weekend achterkwam… Maar ik hoop zo dat hij een ander middeltje heeft dan die ik de eerste 2 keer heb gehad: toen moest ik 14 dagen een creme inbrengen… Maar gezien een naderende bevalling zit ik daar niet zo op te wachten… :eh:
Ik heb meestal zo’n bolletje… paaseitje noem ik f… een witte… en hoeft niet, maar een creme erbij… :thumbup:
Maar moet je die dan ook 2 weken gebruiken? Want ik heb al verschillende verhalen gehoord nl. En als ik er met een week vanaf ben, is dit altijd fijner dan wanneer ik nog twee weken creme moet inbrengen…
Ja zo’n eitje moet je vragen Miranda, werkt als een tiet en als je niet zwanger bent Diflucan capsule om in te nemen, duurt iets langer maar werkt echt.
@miranda79 wrote:
Maar moet je die dan ook 2 weken gebruiken? Want ik heb al verschillende verhalen gehoord nl. En als ik er met een week vanaf ben, is dit altijd fijner dan wanneer ik nog twee weken creme moet inbrengen…![]()
Nee is 1 bolletje en klaar… dan je clitores en spleetje (???) insmeren… werkt als een tiet…
@Mellie wrote:
Ja zo’n eitje moet je vragen Miranda, werkt als een tiet en als je niet zwanger bent Diflucan capsule om in te nemen, duurt iets langer maar werkt echt.
proestttt zie mijn reactie… :mrgreen:
Haha, heerlijk duidelijk uitgelegd :mrgreen: . Maar ik ben dus nog wel zwanger, dus die capsule zal ik nog niet megen hebben (volgens mij ook nog niet als je bv geeft? :think: )
Ik zal het morgen gewoon eens vragen!
Ik heb toen volgens mij wel een ei gehad toen ik BV gaf… idd even navragen want weet niet meer zeker…
Wel goed dat je het nu even meldt, ik was toen bij de VK en zei: shi.ttt ik heb al wekenlang een schimmel en heb gewoon zin om mezelf met de staalborstel te krabben maarja, ik wacht wel tot ik bevallen ben…
Neeheee… zei de VK toen, ivm besmetting (?) is het belangrijk om nu al de schimmel achter de rug te hebben, immers moet baby ook door dat spleetje he… en kan dus dan besmet worden met datzelfde schimmeltje… :think:
Ja, daarom wil ik er dus ook zo snel mogelijk vanaf, en niet nog 2 weken blijven smeren…
Nee heb een nl vriend. Ikzelf ben wel van joegoslavische afkomst…
Morgen maar ff ha bellen! Daar oef ik t ook gelukkig alleen maar telefonisch door te geven
Nou, kon gister dus dat ‘ei’ ophalen, en 's avonds meteen ingebracht: hoop dat het heel snel weg is, maar moet zeggen dat ik er nú al geen last meer van heb? :think: :mrgreen:
Vind het nog steeds raar dat je kan kiezen uit een kuur van 1 dag, 3 dagen, of 14 dagen? Dan kies je toch voor 1 dag? :eh:
Ja gek is dat… misschien een hogere dosis spul wat erin zit of zo? :think:
Nou, ik had dat gister dus gevraagd bij de apotheek, en daar zei ze dat er in 1 pil, een heel hoge dosis zat, en als je een kuur van drie dagen wilde, dan je dan kleinere dosissen (?) had…
Klopt.
Canesten gyno 1 = 500mg ineens. Bij Canesten gyno 3 krijg je 3x 200mg
Aha, dat wist ik niet, de hoeveelheden… Maar het zal ook wel te maken hebben met de grootte vh ei? Want wat ik vandaag had…
Loop ik met vriend en kids in het winkelcentrum, voel ik ineens iets druipen… Het was geen urine, dat wist ik zeker. Vruchtwater? Maar daarbij voelde het óók als creme, dikker dan water dus… Ik snel naar een wc (terwijl ik echt nooit naar een openbaar toilet ga :silenced: ) En kijken: jahoor: was het de creme van dat ei, haha. Nooit verwacht dat het na twee dagen er ineens uit zou komen