Beetje dubbel!

Hai,

Na mijn verlof kreeg ik de eerste werkdag te horen dat ik naar een ander filiaal moest om te werken. Dus ik was een half uurtje onderweg en nu dus 1,5 uur om op mijn werk te komen.

Ga dus 's morgens om half zeven hier weg, breng Lynn naar mijn moeder en voed haar daar zelf en rij dan door naar mijn werk.

Dus een voor mij vrij nieuw bedrijf en mensen die ik amper ken. Maar goed ik moest dus ook kolfen. En mennn ik voelde me zo ongemakkelijk. Met als resultaat dat ik op een hele dag met geluk 80 cc eruit kreeg.

Op de dagen dat ik niet werkte was ik continu aan het kolfen, zelfs ’ s nachts kolfde ik. Ook kwam Lynn 's nachts nog 2 keer dus ik was na een paar weken doodop. Op zich niet zo erg, maar wel als je 1,5 uur heen en 1,5 uur terug moet rijden. Ik zat gewoon te knikkebollen achter het stuur.

Ik heb nu besloten om overdag dus flesvoeding te gaan geven. Ze krijgt om 10.00 een flesje en om 14.00 en de rest nog steeds gewoon bv.

Waarschijnlijk krijgen al jullie kids volledige bv, maar zijn er mama’s die het toevallig ook zo gedaan hebben???

Ik had het zo graag volledig willen blijven doen, maar ik kan het zo echt niet combineren met alles. Ik ben absoluut niet vies van vermoeidheid, maar ik wil niet mezelf of anderen in gevaar brengen als ik eerlijk moet zijn.

:-* Gismo

Balen dat je niet meer volledig kan geven. Maar je hebt wel gelijk dat je aan jezelf moet denken, het moet natuurlijk niet ten koste van alles gaan. Ik hoor wel vaker van moeders die bv en fv combineren, ook een paar mama’s in ‘onze maand’ (feb). Goede oplossing toch? Niet schuldig over voelen. :-*

Helemaal eens met Femke… en misschien als je straks wat meer op je gemak bent dat je 1 KV af kunt halen en 1 BV erbij kan voegen… net hoe jij het wilt… bovendien… als jij nog lekker die 2 of 3 live voedingen kunt geven, is toch mooi! :thumbup: niet van oververmoeidheid maar doorgaan en doorgaan en doorgaan… :naughty: jij kent je eigen grens… :angel:

Ik heb het gedaan omdat ik ook weer moest werken. Kolven ging bij mij niet, kreeg er niets uit :frowning:

Heb tot 8 maanden enkel 's ochtends en 's avonds bv gegeven. Vanaf 8 maanden tot hij 9 maanden was ook nog, maar toen altijd een fles kv gegeven na de borst die hij helemaal leegdronk. Dit op aanraden van de kinderarts, want hij was te weinig aangekomen en had ook een stuk minder plasluiers. :frowning:

Uiteindelijk heeft hij tot 9 maanden aan de borst gelegen, waarvan dus 1 maandje met extra bijvoeden.

Hoop dat dat voor jou niet nodig is en dat je je meisje nog lang enkel ochtend en avondbv kan geven! :-*

Meiden bedankt voor het lezen van mijn stukje.

Het loopt nu echt gewoon lekker. Ik geniet nu nog veel meer van de bv. Ik voed haar nu op momenten dat ik rust heb. De middelste ligt dan al in bed en mijn man is thuis en dan kan ik rustig voeden. In de nacht vind ik het ook zo heerlijk. Iedere nacht ligt ze vanaf een uurtje of drie heerlijk bij me en drinkt dan rustig 3 keer in die 3 uur. Als we eruit gaan heeft ze haar buikje vol.

Rond een uurtje of 10.00 wil ze dan graag wat drinken en dan krijgt ze een flesje en om 14.00 ook.

Ik had echt nooit gedacht dat ik dit zo lang zou volhouden. Zag enorm tegen de bv op, maar het loopt zo lekker :inlove: