Beetje dom...

Ik heb vorige week boodschappen gedaan, kon bij de Lidl de vaatwastabletten niet vinden omdat ze alles weer eens verplaatst hadden. Dus gevraagd en het werd aangewezen.



Eenmaal thuis in mijn bak met het beetje wat er nog was gegooid, wel ander papiertje maar verder niet opgelet. Vaatwasser aan gehad en mijn vaat was helemaal dof en lelijk, begreep er niet van, net terug van vakantie en voor de vakantie nog met zo’n schoonmaakding laten draaien. Dus alles nog maar een keer gedaan, nog steeds dof en gevlekt. Oud tablet gedaan en toen werd alles wel schoon :think: . Kom ik er echt net pas achter dat ik dus antikalktabletten heb gekocht met eenzelfde soort blauwige verpakking als de vaatwastabletten, en omdat ze me aangewezen waren verder ook niet naar de verpakking gekeken… Uhm oeps?

nou ja 1 ding scheelt dan is de machine gelijk klalkvrij en de vaat zelf ook :lol: :lol: :lol:

:lol: zwanger?

:lol: zwanger?

Nee toevallig net stopweekje pil dus dat kan het echt niet zijn.



(Even offtopic afgelopen weekend Amy van Nannietje en Lotte van Lieke1 hier gehad, maar echt mijn eierstokken hielden zich verdacht stil… denk dus dat het gewoon bij mijn 2 draken blijft)

Hier ook… Dit zijn de laatste :wink:





gek he :wink:

@Daantjuh wrote:

Hier ook… Dit zijn de laatste :wink:





gek he :wink:




Heel raar… :mrgreen: :wink:

Nou Daantjuh daar begrijp ik echt helemaal niks van… :mrgreen:

Ja vind ik eigenlijk ook wel… Nou misschien nog 1 ronde dan…





bij de echo nou mevr we kunnen u feliciteren we zien 2 onee 3 hartjes kloppen(ookal is die kan HEEL klein) :wall: :wall: :wall: Dan kunnen ze me zeker wegbrengen

@Tante Soesa wrote:

Nee toevallig net stopweekje pil dus dat kan het echt niet zijn.



(Even offtopic afgelopen weekend Amy van Nannietje en Lotte van Lieke1 hier gehad, maar echt mijn eierstokken hielden zich verdacht stil… denk dus dat het gewoon bij mijn 2 draken blijft)




Zelfs niet van die 2 mooie meiden :think: :think:

:mrgreen:

mijn vader heeft dus datzelfde euvel gehad… (die doet altijd de boodschappen) dus het is niet zo heel dom hoor, je bent niet de enige!!! :hug:

Nou Daantje, als jij er steeds twee meer blijft krijgen dan zou je volgende zwangerschap in een vijfling kunnen resulteren. Lijkt me wel gezellig maar ook erg druk!



Ontopic, haha geweldige actie.