Ik weet het, had het echt niet moeten doen…
Moet zondag ongesteld worden, maar voel me al een paar dagen behoorlijk zwanger. Heb in december een miskraam gehad, dus herken het ‘zwangere’ gevoel meteen.
Nou kan je lichaam je natuurlijk enorm voor de gek houden, dus er is een grote kans dat ik gewoon ongesteld word.
Maar toch voel ik me zwanger… :lol:
En ik had nog 2 testen liggen…
Dus dacht ik, ach… kan er altijd 1 gebruiken nu, dan heb ik er nog 1 over voor als hij nu negatief is en ik zondag toch niet ongesteld word.
Je raadt het al, hij was enorm negatief… niks, noppes, nada!
En nu baal ik dat ik getest heb :?
Toch blijf ik er nog steeds bij dat ik me zwanger voel haha.
Ik moest het gewoon even van me afschrijven denk ik… Nu wil ik echt wachten tot maandag, dat wordt al een hele opgaaf, dus langer wachten kan ik echt niet! Liefst koop ik 10 testen en test ik iedere dag (2x :mrgreen: )
Zijn jullie ook zo ongeduldig?
Ik was destijds ook zo vreselijk ongeduldig, elke keer spijt van een te vroege test :lol: hoop dat je in de loop van volgende week wel een positieve test hebt!
Hoi!
Heel herkenbaar denk ik!
Zelf ben ik pas gestopt maar vorig maand ook moeten afwachten tot ik kon testen, en ja…dat wachten duurt lang.
Test was negatief en een dag later kwamen de :twisted: :twisted:
Maar miss ben je idd te vroeg geweest!
Nog maar eens testen denk ik…
liefs,
ja de eerste tijd gaat het nog wel, maar daarna kom je op het wachtbankje te zitten :roll: En tegen die tijd dat het nog 3 dagen tot je NOD duurt dan ben je op van de zenuwen, dan ga je testen :roll:
Hopelijk test je maandag positief
Je kan ook gewoon 10 goedkope testen kopen (dat doe ik :mrgreen: )
Ga voor je duimen dat het ‘gewoon’ te vroeg was!
Ben erg blij met het begip :mrgreen:
Hier nog steeds een beetje stressie van het idee dat het mogenlijk zo zou kunnen zijn.
Was ondertussen stiekum al 2 dagen gestopt met roken en drinken, maar heb gisteren ‘gezondigd’ omdat ik vond dat ik normaal moest doen.
(en even voor de duidelijkheid, ik rook misschien 2 tot 3 sigaretjes per avond, overdag rook ik sowiezo niet en 1 tot 2 glaasjes wijn en dat ook niet iedere dag)
Als ik daarmee stop voel ik me helemaal zwanger en ben ik bang dat de teleurstelling zondag of maandag misschien alleen maar groter is.
Heb het mn vriend nog niet durven vertellen. De vorige keer dat ik zwanger was (eindigde dus in een miskraam) heeft ie een paar uur lang lijkbleek voor zich uit zitten staren :roll:
Uiteindelijk was ie superblij hoor, maar wil hem nu niet voor niets in de stress helpen…
Santos, misschien rij ik straks wel even langs het kruitvat :mrgreen:
Nuaga heel erg herkenbaar :lol:
gelukkig weet je goed hoe een lichaam je voor de gek kan houden!!
hopelijk heb je te vroeg getest en test je maandag positief :thumbup:
sterkte met wachten
@Nuage wrote:
Santos, misschien rij ik straks wel even langs het kruitvat :mrgreen:
Bestellen bij L10
edit beheer; link verwijderd
Ik heb dat ook een hele tijd gehad, dat ik telkens de neiging had om voor nod te testen. Zeker als je een paar goedkope tests in huis hebt. Heb nu al een paar maanden helemaal geen test in huis en dat geeft me wel meer rust. Maar goed…ik heb ook eigenlijk nooit het gevoel dat ik zwanger ben :? . Als je dat wel hebt kan ik me voorstellen dat je al eerder wilt testen.
Mn lichaam had me dus goed voor de gek gehouden zeg.
Gewoon keurig op tijd ongesteld geworden helaas!
:roll:
balen meis, succes met de volgende ronde :hug: