Beesies blijken ideaal lokaas

Beesies blijken ideaal lokaas

AMSTERDAM - Sportvissers hebben een nuttige bestemming gevonden voor de WK-prullaria van Albert Heijn, de Beesies. Volgens het AD blijken ze onder water een grote aantrekkingskracht uit te oefenen op roofvissen.

Vooral de oranje Beesies worden nogal eens voor een smakelijke goudvis aangezien.

De eerste foto van een grote snoek met een oranje Beesie in zijn bek is al opgedoken. De website sportvisser.nl heeft er een wedstrijd aan gekoppeld.

Wie de mooiste foto opstuurt van een vis die met een Beesie is gevangen, wint een dag vissen onder begeleiding van een professionele viscoach.

Verward visje

Het geheim van het Beesie is volgens hoofdredacteur van de website Pieter de Wolf dat het onder water natuurlijk beweegt. "Het staartje zwabbert en de kop gaat mooi heen en weer. Het oogt als een verward visje

:silenced: :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=ShccZAaVbDs&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=Rlyb-Yf27ZA

:mrgreen:

Ik zag de titel en dacht voor kinderen :shifty:

hahaha

Grappig :lol:

Vroeger wel eens gevist en toen gebruikte mensen om me heen ook al zulk soort dingen. Die heten iets van flyers ofzo? :think: Misschien is er hier een lokaas kenner?

Maar het beesie voldoet ook dus :mrgreen:

Mijn kat heeft ze ook ontdekt en is in de waan dat hij nieuwe speelgoedmuisjes heeft gekregen. Mijn kinderen weten niet of ze moeten lachen of huilen want de kat doet grappig maar ja het is wel hun beessie. Maar als de kids van huis zijn dan laat ik hem iig even lekker dollen met zo’n oranje geval.

@Becca wrote:

Vroeger wel eens gevist en toen gebruikte mensen om me heen ook al zulk soort dingen. Die heten iets van flyers ofzo? :think: Misschien is er hier een lokaas kenner?

Spinners, plug, vlieg vis…

(vliegvis)

Spinner.

Plug!

:mrgreen:

onze kat vindt zo’n beessie ook erg leuk om mee te spelen…

@Sweet-Love wrote:

@Becca wrote:

Spinners, plug, vlieg vis…

(vliegvis)

Spinner.

Plug!

:lol: Die bedoel ik ja!! :lol:

:lol: